מה קורה ומה אני רואה עכשיו?

אני מקווה שחוזרים לשגרה של כתיבה רציפה ונתחיל עם מה שאני רואה עכשיו

בסלקום טיוי עלתה העונה השנייה למתחזים ( יש כבר פרק שלישי ) עם ענבר לביא - שעושה עבודה נהדרת, העונה מתחילה עם ניסיון למכור את הטבעת שעזרא, ריצרד וגולס הצליחו לגנוב ממאדי ומהFBI, הדבר לא כל כך הולך להם והם בורחים לכיוון מקסיקו, במקסיקו הם נאלצים להשיג כסף בדרכים אותם הם למדו במהלך העונה הראשונה ומפרים את הכללים עליהם הם סיכמו במסע שעברו שלושתם עד שפגשו את מאדי.
לא ארחיב יותר מידי על מה קורה בהמשך אולם בנתיים אחרי שלושה פרקים אין ספק שמחכה עיניין רב בסדרה.

הרשימה השחורה
עונה חמישית ומצויינת, סדרת מתח מעניינת וטובה עם גיימס ספיידר, וכל העונה אנו נרצה לגלות של מי העצמות שבתיק ומדוע רדינגטון לא מגלה לאליזבת למי הם שייכים, היי, לפחות אליזבת גילתה שיש לה אחות.. מתח מתח ועוד מתח - מומלץ לראות.

ונעבור לנטפליקס

לוציפר
כאן אני חייב לומר שאני לא צופה הדוק אלא פשוט זו סדרה שאני רואה עם אשתי, היא לא הכי מעניינת אותי אולם מאוד חביבה ומצחיקה לצפייה מבחינתי, אשתי מאוד אוהבת אותה, השטן שמגיע לכדור הארץ כעונש מאביו - אלוהים, עונה שלישית וקלילה אשר בה מנסה להבין לוציפר למה ומדוע קין לא מת ואיך להרוג אותו ומדוע אביו החזיר לו את כנפי המלאך, הומור קליל ונחמד שמעביר את הזמן.

פלאש - עונה רביעית
אני יודע שכתבתי על הסדרה לא מזמן וכמה העונה השניה משעממת והשלישית לא משהו.. אז ראיתי גם את הרביעית והאמת, יצא להם לא רע, עדיין יש דברים די משעממים אולם יש קצת עליה בעיניין מהעונה השנייה והשלישית.
עדיין יש חלקים שנראים קצת אידיוטים ואין ספק שהיו יכולים להפתר בצורה מאוד קלילה - כמו שהחץ עושה הרבה פעמים אולם גם שם יש נטייה לא לעשות את מה שצריך בזמן הנכון ולמשוך את העלילה יותר מידי כמו מסטיק לעוס, מה הבעיה - גם אם אתה גיבור על - להרוג את האויב שלך ולשנות את העתיד, אתה יודע שהוא הולך לעשות צרות ולפגוע באנשים, מה הבעיה להרות אותו בזמן הנכון בתחילת הדרך במקום לנסות לתפוס אותו ולכלוא אותו?
זה נכון לא רק לפלאש אלא גם לחץ ולעוד גיבורים, את האויב המושבע שלהם הם לא הורגים אלא תוספים אותו ומנסים לכלוא אותו - סופרמן ולקס לותר לדוגמא ישנה יותר, נכון שאם זה קורה יכול להיות שלא יהיו עוד עונות לסדרה ויצטרכו להמציא רשע אחר אולם זה לא כל כך נורא, הרי אין טעם למשוך עלילה יותר מידי ואנשים רוצים לראות שהצדק מתרחש..


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי