מתחזים - עונה שניה בסלקום טיוי

בסוף העונה הראשונה לא ממש ידעתי אם תהיה עונה שניה ולשמחתי היא מגיעה לסלקום ב9/4

אחת הסדרות החמודות, משעשעות ומרגשות שראיתי ובמיוחד כיף לראות שחקנית ישראלית בתפקיד ראשי לצד שחקנית כל כך טובה כמו אומה טורמן - שווה לראות את העונה הראשונה למי שלא ראה.

עם הכוכבת הישראלית ענבר לביא
ושחקנית העל אומה תורמן
חוזרת בעונה שניה

ענבר לביא היא הישראלית הראשונה שמשחקת בתפקיד ראשי בסדרה אמריקאית

טי וי גייד: "כל מה שקשור בה הוא מהיר ומרגש"
אנטרטיינמנט ויקלי: "כייפית, קלילה וסקסית, וההופעה של לביא טוענת אותה בזוהר"

"מתחזים" Imposters

סלקום tv
9.4.18
בסמוך לשידור בארה"ב
  
בסוף העונה הראשונה של "מתחזים" נדמה היה שהנוכלת מאדי (ענבר לביא) יחד עם חבריה הנוכלים הצליחו להימלט מכל מי שרודפים אחריהם. אך כעת, בתחילת העונה החדשה של סדרת האקשן השובבית הזאת, ברור שלא הכל פשוט כל כך. מאדי, החיה לה כעת תחת הזהות של מולי ג'קסון הבלונדינית, אמנם רכשה ניסיון רב במעשי מרמה, זהירות וחשדנות, ובכל זאת פותחת את דלת ביתה החדש לשלי כהן (פול אדלסטיין, "נמלטים", "מרפאה פרטית", ואחד ממפיקי הסדרה הזאת, שמופיע בה לראשונה). כהן הוא בעלה לשעבר של לני כהן (הלא היא כוכבת הקולנוע אומה תורמן) שבעונה שעברה התבררה כתשובה העבריינית לכל בעיה. אם מנהיג כנופיית נוכלים זקוק למישהי שתעשה סדר בין אנשיו, תחסל אויב או סתם תכין חביתה טעימה, לני הרהוטה, המיסתורית והקטלנית היתה הכתובת. תורמן תשוב להתארח גם בעונה השניה, וכהן מתברר כאיש מסוכן וחסר סבלנות.
מאדי,  גיבורת "מתחזים" היא יפהפייה מתוחכמת שמחליפה זהויות, פרצופים ומבטאים, שגרמה לגברים ולנשים להתאהב בה עד כלות, להתחתן איתה ולהפקיד בידיה את כל סודותיהם ואת אלה של בני משפחותיהם, כך שכאשר היא מחליטה לזנוח אותם עם כל כספם, הם חוששים לחפש אותה או להיעזר במשטרה כדי למצוא אותה, פן תגלה את כל מה שהיא יודעת.
ענבר לביא, בת 30, ילידת רמת גן, גדלה בחולון, בבגרותה למדה בבית הספר לאמנויות הבמה של סופי מוסקוביץ', עושה כאן תפקיד פורץ דרך. מאז היגרה לארצות הברית הספיקה לשחק בכמה תפקידי אורח וכן בתפקיד קבוע בסדרת הדרמה "הספינה האחרונה" - שם הייתה הנספחת הצבאית הישראלית בחיל הים.
ב-2015 גילמה את סוניה בסרט הפעולה "ציד המכשפות האחרון", בכיכובו של ואן דיזל. ב"מתחזים" היא כבר הכוכבת, בתפקיד הדורש ממנה מראה שונה ומתחלף, פאות מרובות, מבטאים למכביר ווירטואוזיות רבה באופן כללי.



"מתחזים" - סדרת אקשן משעשעת, חוזרת לעונה שניה בסלקום tv ב-9 באפריל

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי