קצת שקט..

אז לאחרונה היה כאן קצת שקט, לא כתבות, לא דעות לא מה חדש ובמה אני צופה, למה זה?


הסיבה הראשונה והפשוטה היא זמן.. זמן יש לכל אחד השאלה היא איך אנחנו ממלאים אותו ובמה, בחודש האחרון אני פחות פנוי לכתיבה מאחר ויש לי יותר מחויבויות אישיות, פחות זמן מסך, פחות זמן לחשוב על הדברים שאני רוצה לכתוב עליהם ולספר או לשתף ופחות זמן לעצמי.. 
בזמן האחרון יש יותר חוסר שקט ועצבים, יש לי הרבה מה לכתוב עליו אולם לא תמיד יש לי את הזמן לעשות את זה באותו הרגע או לזכור לעשות את זה אח״כ.
אפילו עכשיו שאני כותב אני כמעט נרדם ולא ממש זוכר מה רציתי לכתוב, רציתי לספר על האייפד החדש, רציתי לשתף על בחינת רכישת מחשב חדש ועוד.. אולם הזמן שהעיניים שלי נשארות פתוחות מתקצר,,
ועד לפעם הבאה



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי