סיפור קצר והמשך עבודה

היום אני רוצה לשתף רגע חלקו משעשע וחלקו עצוב, צילמתי לפני יומיים סרטון של 40 דקות בטלפון לאחר מכן רציתי לערוך אותו, כמובן שפניתי למק שלי - מקבוק אייר שנת 2011 וניסיתי לערוך אותו, לצערי המחשב קצת גמגם והראה סימני זקנה, לא הישתמשתי ב imovie אלא בקאמאסטיה.. הזמן עבר וראיתי שאין מענה ולכן פניתי לאייפד אייר 2 , החלטתי לא לערוך בimovie אלה בתוכנה אחרת שאליה אני מעביר את הסרטון ישירות ולאחר מכן אני יכול למחוק אותו בכדי שלא יתפוס מקום לאחר סיום העבודה - עם ה imovie נתקלתי קצת בבעיות שהוא לא מחק לי את הסרטון שהעברתי לאחר היצוא והם פשוט תפסו לי מקום על האייפד.
אני חושב שלאחר סיום העריכה - שהייתה חלקה מאוד ללא גמגומים - בכל זאת קובץ של 4 גיגה - לייצא את הסרטון לקח לי לא יותר ב10 דקות.

כמה שאני אוהב את האפליקציות של אפל ופשטות העבודה איתן לפעמים אני נתקל בכך שהן פשוטות מידי או יותר מידי מקובעות, מדוע אני לא יכול ליצור אפקט כניסה ויציאה משלי? מדוע אני לא יכול למקם את הכיתוב היכן שאני רוצה ומדוע אני לא יכול שנות פונטים??
אין לי ספק שאפל שומרת על האפליקציות שלה קלות ופשוטות לתפעול אולם מבחינתי יש מקום לשפר אותן כך שהן ימשיכו להיות פשוטות ובו זמנית יתנו לנו יותר אפשרויות בחירה ומענה על הצרכים שלנו.
זו לא פעם ראשונה שאני אומר שאני מעדיף את האייפד על פני המק, פשטות התפעול ויכולות מרובות נותנות לו מבחינתי תואר של מחליף למחשב - בין אם מחשב נייד ובין אם נייח, אני כיום נתקל בשימוש היחיד שלי למחשב הוא העברת קבצים גדולים בין מכשיר האנדרואיד שלי לבין האייפד - דבר שיכול להיפסק על ידי רכישת מתאם usb לאייפד.

ניסיתי מספר פעמים לעבוד על הimovie במק, לצערי לא התלהבתי, יותר מידי אפשרויות לא ברורות, כל כך קשה לי לחבר בין שתי התוכנות בעלות אותו השם ומאותו בית יוצר מאחר ובזמן שעובדים איתן הן פשוט שונות.

כאשר אני שומע כל כך הרבה דברים טובים על finel cut של אפל והמיתוג שלהם האייפדים החדשים כ- פרו הייתי מצפה גם לשדרוג אפליקציית עריכת הסרטים שלהם ולמתן אפשרות לרכישה של אפליקציה יותר מתקדמת.
בנתיים אני יכול להמליץ לכם על אפליקציה נהדרת לעבודה עם סרטים בשם cut cute pro,כל כמה חודשים היא נהפכת לחינמית - ואני מודה שאני רכשתי אותה במחיר מלא והיא שווה כל שקל.
בקרוב אעלה סרטון הדגמה על האפליקציה.

בעבר היה לי דף פייסבוק בשם made with iOS והוא היה בעצם מוקדש למה אפשר לעשות עם האייפד והאייפון - ועיקר השימושים שלי במכשירים, בזמנו עיקר השימוש שלי היה עריכת תמונות ויצירה דיגיטלית בנוסף לחלק בו אני בעצם כותב ומפרסם הכל מהאייפד, היום הגעתי לידי החלטה שאני מחזיר את הערוץ לפעולה - לא בפייסבוק אלא כאן באתר שלי ובערוץ הYouTube שלי אליו אני מעלה את הסרטונים שאני יוצר.
לחיי התחלה חדשה של כתיבה, סקירה ופרסום...

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי