אפל טיוי 4

כבר שהרבה בזמן לטשתי עיניים לכיוון האפל טיוי החדש אולם לא ממש הייתה לי סיבה לרכוש אותו, לא צרכתי הרבה תוכן מבחינת סרטים וסדרות דרך השירות של אפל ועיקר השימוש שלי היה סרטי ילדים ושיקוף מסך המכשירים שלי לטלוויזיה.


לפני כמה שבועות זכיתי לביקור מחול והחלטתי להזמין אפל טיוי חדש ובקר שליטה למשחקים - היום אני מסכם את המחשבות שלי בנושא, האם כדי לרכוש ולשדרג מהדגם הקודם ( ששימש אותי שלוש שנים ) ומה אפל בעצם מציעה לנו ברכישת המכשיר, איך חנות האפליקציות ומה היא מציעה לנו, האם יש מספיק משחקים והאם יש לחנות האפליקציות עתיד.




אז מה בקופסא?

מכשיר - כמובן

כבל חשמל 

שלט

כבל טעינה לשלט

ומדבקות...


השנה דגמי האפל טיוי היו שונים מאחר והם הציעו נפח איחסון הרבה יותר גדול - 8 ג'יגה לעומת 32 ו 64 ג'יגה, מעבר לכך התווספה לנו סירי וחנות אפליקציות.


אהבתי את זה שהמכשיר מגיע מאוד נקי מאפליקציות ואין לנו הרבה אפליקציות שאני לא משתמש בהן, מה שאני רוצה אני צריך להוריד מהחנות.

מבחינת גודל המכשיר כפול בגובה אולם הוא כל כך קטן שהנושא לא מורגש בכלל.

כל תהליך ההפעלה של המכשיר הוא מאוד מהיר וקל, ברגע חיבור המכשיר לחשמל ולטלויזיה נתבקש לתאם את השלט ולאחר חיבור לאינטרנט אנחנו צריכים רק להזין את פרטי האפל ID שלנו ודי סיימנו, כמה הגדרות בנוגע לשומרי מסך וכדומה ואנחנו מוכנים לעבודה, באחד השלבים אפל נותנת לנו את האופציה לבצע אקטיבציה למכשיר בעזרת קירוב מכשיר אפל אחר והפעלת בלוטוס, לצערי לא הצלחתי בביצוע המשימה🤔.


אז מה אני חושב על המכשיר לאחר כשבוע של שימוש, האם יש הבדל בין המכשירים והאם מערכת ההפעלה שונה עד כדי כך בכדי שיהיה שווה לשדרג לדגם החדש, אז נתחיל מכך שהמכשיר מהיר ומערכת ההפעלה עובדת טוב גם בדגם הקודם כאשר מערכת ההפעלה מעודכנת לאחרונה המכשיר עובד מצויין אולם אני עדיין מוצא הבדלים מבחינת שיקוף המסך ויציבות המכשיר כאשר אני מעביר תוכן מהאייפד לapple tv 4 לעומת הדור הקודם, מבחינת האייפד אני חווה בעיות תקשורת עם הדור השלישי לעומת הרביעי...


האמת לא ידעתי למה לצפות, מעבר לשימוש הרגיל שלי עם האפל טיוי חשבתי שאני אשחק יותר עם המכשיר לעומת האייפד אולם לצערי לא מצאתי הרבה משחקים, אנחנו חצי שנה אחרי ( אם אני לא טועה ) וחנות האפליקציות די דלילה, ציפיתי להרבה יותר אפליקציות שיותאמו למכשיר, בין אם בתוספת תשלום או כאפליקציה אוניברסלית, כרגע מצאתי כשש אפליקציות שאני משתמש בהן - בדיקת מהירות אינטרנט, מודרן קומבט 5, טניס, יוגה, גוי רייד ג'ק פק וקרוסי רודס.


מבחינתי המכשיר הוא קצת אכזבה מאחר ובעיקר קניתי אותו לתוספת האפליקציות, ההרגשה שלי כאחד שיש לו כבר אפל טיוי היא שאפל לא עושה מספיק בכדי להוציא עוד אפליקציות למכשיר כמו שהיא עושה לאייפון ולאייפד ואפילו לשעון, נכון שיש הבדל אולם המכשיר הוא קונסולית משחקים בנוסף לטלויזיה.. 

חיפשתי מכשיר שאוכל לשנות איתו קצת גישה ומעבר לטלויזיה סרטים ומוזיקה אוכל להוסיף את אופציית המשחקים ולא רק לשקף את מסך המכשיר שלי למסך גדול יותר.


לסיכום - רכשתי את הATV החדש מאחר ונזקקתי לעוד מכשיר ומצאתי את ההיזדמנות לבדוק את הדגם החדש, אני לא מצטער על הרכישה ואני חושב שהוא מכשיר נהדר כאשר ההבדל היחיד מבחינתי כרגע הוא רק חנות האפליקציות הדלילה... 

אם ככה מה כדאי לרכוש אם אני מחפש לרכוש ATV?

אם אתם חדשים לנושא ועוד אין לכם אפל טיוי בבית הייתי ממליץ לרכוש את הדגם החדש, למה? מבחינתי תמיד טוב לרכוש את הדגם החדש מאחר וברוב המקרים הוא כולל בתוכו עוד אלמנטים חדשים שאין במכשיר הישן ( אני כותב בדרך כלל - זה לא תמיד נכון - ראה דוגמת המק מיני החדש מול הישנים שאפשר לשדרג... ), חשוב לדעת ולתת דעה על נושא המשחקים, האם יש מצב בעתיד שתרצו לשחק או תיעדו את המכשיר למשחק, אם כן, אין ספק שכדאי לרכוש את הדגם החדש, אם אתם אומרים שאין סיכוי בעולם שתשחקו עליו ואתם נשארים נאמנים לXbox או לקונסוליה אחרת הייתי ממליץ לרכוש את הדגם הקודם ולהנות ממכשיר קטן מאוד וחמוד.


מבחינת בקר המשחק, הוא מגיע באריזה מדהימה ואיכותית, קצת מוזר לי לשחק עם בקר כזה מאחר ואף פעם לא שיחקתי עם מכשיר נוסף, פעם לדורותיו שהיה גויסטיק אולם מאז לא נאלצתי להשתמש באביזר, הוא יותר נוח במשחקים מסויימים כמו מודרן קומבט או מרוצי מכוניות, בתנועה וכיוון אולם במשחקים פשוטים כמו גוי רייד גט פק השלט הבסיסי של אפל הרבה יותר ממספיק ובעיקר נוח.

האם אני ממליץ לרכוש אותו?

על פניו כן, בעיקר אם אתם רוכשים אותו בחול, התוספת הקטנה הזו הרבה יותר נוחה ושימושית בזמנים מסויימים ולמשחקים מסויימים.


לסיכום - רכשתי את המכשיר בארה׳׳ב בסך כולל של 175 דולר פלוס מיסים מה שנותן בערך 190 דולר שיצא לי בשקלים 700 שח וקצת, בארץ רק המכשיר עולה 750 או 800 שח...

אפל טיוי דור 3 עולה 420 שח בארץ כאשר בארה׳׳ב הוא עולה 70 דולר ללא מיסים.. הבדלים גדולים מאוד.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי