חזרה אחורה - המעבר למיני

אז לא מזמן בלבלתי את השכל וכתבתי על כך שחזרתי אחורה מהאייר 2 למיני 2, שמחתי מאוד על המעבר חזרה ואת כל מה שכתבתי אפשר לקרוא כאן - אולם שבועיים אחרי האם אני עדיין מרגיש ככה ומה אני מרגיש ששונה במכשירים?.?.?

אז כמובן שהדבר הראשון הוא הגודל - כמה נוח לעבוד עם המיני, להחזיק אותו, לקרוא איתו, לכתוב, לראות ( גם שהמסך קטן ), לשחק איתו ובעיקר לקחת אותו ממקום למקום.

מבחינת מסך - מורגש ההבדל בין איכות המסך, לאורך זמן אפשר להרגיש את השוני, האייר 2 עם מסך טוב יותר - מדוע ולמה? אני לא מתעסק כרגע בנתונים יבשים אולם זו ההרגשה האישית שלי, התאורה באור, בחושך ואיכות המסך, מצד שני כל פעם שפותחים את המיני 2 רואים את חדות המסך ואומרים וואו, אז יש לכאן ולכאן אולם בסופו של יום גם אם המסך קצת פחות טוב אני מעדיף את המיני.

משקל - המיני למרות שהוא קל יותר מרגיש כבד יותר - כנראה שזה קשור לעיניים של דחיסות וגודל, סהכ ההבדל הוא בערך 110 גרם ( אני מעריך ) לטובת האייר 2 , אולם האייר מתפרס בגודלו ומרגיש הרבה יותר קל.

סוללה - למיני שלי יש סוללה חדשה ( מינואר ) והאייר 2 הוא מאוקטובר - אני משאר שיש הבדל בגודל הסוללה אולם היא הרבה יותר חלשה במיני ומחזיקה פחות זמן - זה או זה או שפשוט הרבה יותר כיף לי עם המיני שאני משתמש בו יותר..

מהירות אינטרנט - כאן זה נושא מאוד כואב מאחר והוא מאוד מרגש - בטעינת דף חדש למיני לוקח הרבה יותר זמן לטעון את העמוד, בהתחלה חשבתי שזה זהה ואין הבדל - אולם לאחר שימוש של שבועיים יש הרגשה של טעינ איטית יותר של עמודי אינטרנט מול האייר 2, לא דבר נורא אולם עדיין לפעמים זה מתסכל, יכול להיות שזה קשור לA8X שנמצא באייר 2 או בגודל הראם.

מסכנות :

מבחינתי החסרונות של המיני מתגמדים מול היתרונות של האייר, הרבה יותר נוח לי לעבוד, לכתוב ולהתנהל עם המיני, הוא הרבה יותר חברותי מבחינתי מאשר האייר, בעיקר בזכות גודל המסך שלו, אחד הדברים שאני מחכה להם הוא ההכרזה באוקטובר - האם אפל יישרו קו ויתנו למיני הבא מעבד מהיר יותר וראם מוגדל שישתווה לאייר הבא או שאפילו לא יהיה חידוש לאייר והוא ישאר כמו שהוא - מכשיר טוב וחזק!

בכל מקרה אני מקווה שמשקל המיני ירד, העובי שלו יחזור להיות דומה למיני הראשון והוא יקבל שדרוג מצלמה, מעבד וזיכרון.. עוד חודש וקצת לראות מה יתחדש..

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי