Asus zenfone 2

היום בבוקר הושק אסוס זן-פון 2, ממשיך דרכו של המכשיר המוצלח של אסוס משנה שעברה.

 

את המכשיר קיבלתי לפני כשבועיים ובקרוב אעלה סקירה וחווית שימוש - עד אז קצת על המפרט והמכשיר עצמו ( עם תוספות שלי בין לבין )

חברת ASUS מציגה את ה- Zenfone 2 בישראל: מפרט מתקדם ועיצוב יוקרתי במחיר משתלם

הדור הבא בסדרת ה- Zenfone המהפכנית הוא הטלפון החכם הראשון בעולם המציע 4GB RAM. המכשיר, שיחל להימכר היום בישראל, מציע ביצועים חזקים במחיר משתלם במיוחד; החל מ- 1,799 ₪.

מחיר בהחלט מרשים ביחס לנתונים - במיוחד לאור האחריות המתקבלת ( מול מכשירים זולים מחול )

חברת ASUS הציגה הבוקר (ב', 24.8) לראשונה בישראל את ה- ASUS Zenfone 2 במסיבת עיתונאים. הדור הבא בסדרת הטלפונים החכמים (סמארטפונים) המהפכנית של החברה, מצויד במעבד עוצמתי מבית Intel והראשון בעולם להציע זיכרון בנפח 4GB RAM, לביצועים מהירים וחזקים במיוחד. את האירוע פתח רע קורנבליט, מנהל הפעילות העסקית של ASUSישראל ואמר "בעולם ASUS השיקה את המוצר הזה תחת הכותרת Zensation, זנסציה, התרגשות גדולה. אני בהחלט מתרגש להציג בפניכם היום את ה- Zenfone 2 ואני מקווה שגם אתם תהיו שותפים לבשורה שאנו מביאים היום לשוק הסלולר הישראלי". את המכשירים בסדרת ה- Zenfone 2 תציע ASUS בישראל, כמו בכל העולם, בתמחור משתלם במיוחד, החל מ- 1,799 ₪, כשהיא מובילה מגמה חדשה בשוק מכשירי הסלולר; "הצרכן שלנו הוא זה שהולך נגד הטרנד, הצרכן שלנו הוא זה שלא קונה כל מה שמוכרים לו בפרסומות." אומר קורנבליט. "לצרכן שלנו דעה עצמאית. הוא בודק ומתייעץ ומשווה ובסוף מגיע למסקנה הנכונה ובוחר במכשיר ברמת גימור מעולה, עם המפרט החזק ביותר שנמכר כיום בישראל, חזק יותר מכל הדגמים היקרים של היצרניות האחרות, וכל זה במחיר שמאפשר לו באמת ליהנות מהחדשנות המתקדמת ביותר". גיא אורן, מנהל תחום Mobile ב- ASUS ישראל, הציג את המוצר באירוע וציין "ה- Zenfone 2 מגיע לישראל לאחר לא מעט הצלחות מרשימות ברחבי העולם. זהו המכשיר הנמכר ביותר בסין ומזרח אסיה, באיטליה ובארה"ב המכשיר שבר שיאי הזמנות מקוונות ואני צופה שגם השוק הישראלי לא יוכל להישאר אליו אדיש".

ביצועים במהירות שיא

ה- ASUS Zenfone 2 הוא טלפון חכם בעיצוב יוקרתי המציע לראשונה בעולם זיכרון בנפח 4GB RAM, סטנדרט חדש בעולם הטלפונים החכמים. המכשיר מצויד במעבד Intel Atom 2.3 GHz עוצמתי ובטכנולוגיית הדור הרביעי LTE, המבטיחים יחד הנאה מושלמת מביצועים חזקים במיוחד. עוד מציע ה- Zenfone 2 תצוגת 5.5" באיכות Full HD וצילום איכותי במצלמות קדמית ואחורית באיכות 13MP\5MP עם פוקוס אוטומטי בטכנולוגיית PixelMaster 2.0 . למצלמה מגוון תרחישי צילום מובנים לתוצאות צילום אידיאליות בכל זמן ובכל מקום.

כאחד שמשתמש במכשירי אפל הפרמטרים במכשיר מאוד מרשימים אולם חשוב מאוד לזכור שנושא לא פחות חשוב הוא מערכת ההפעלה ( עליה אני ארחיב בכתבה המלאה )

חווית שימוש אינטואיטיבית

ה- Zenfone 2 מציג את ממשק המשתמש ASUS ZenUI 2.0 החדש והייחודי לחברה, המציע עולם שלם של יישומים ואפליקציות בעיצוב אינטואיטיבי להתאמה אישית של חווית השימוש, ביניהן גם ה- ZenMotion לשליטה והפעלה באמצעות חיווי תנועה של מגוון יישומים, החל מדואר אלקטרוני, דרך מצלמה ועד אנשי קשר, באמצעות שימוש במחוות אצבע. עוד מצויד ה- Zenfone 2 גם בטכנולוגיית ה- Boost Master להטענה מהירה של סוללת המכשיר המאפשרת ליהנות מעד 4 שעות שיחה ב- 10 דקות טעינה בלבד. עוד תומך המכשיר גם בשימוש בשני כרטיסי SIM, לשימוש בשני מספרים שונים, בישראל או בחו"ל.

מחירים ואחריות

את סדרת ה- Zenfone 2 ניתן להשיג בסניפי רשת BUG ובסניפי רשת KSP. בנוסף, יימכר המכשיר בחנויות וברשתות המתמחות ואצל המשווקים המורשים. כל מכשירי ה- Zenfone 2 הנמכרים בישראל ביבוא רשמי מגיעים עם אחריות מלאה לשנתיים, הכוללת שירות איסוף והחזרה מבית הלקוח ללא תשלום ושירות תיקונים במעבדות DCS.

ASUS Zenfone 2 32GB- 1,799 ₪. | ASUS Zenfone 2 64GB- 1,999 ₪.

להורדת מדריך המוצר לחץ/י כאן.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי