למה חזרתי אחורה - או למה אני מעדיף מיני

אז היום הזה הגיע, אני לא ממש חשבתי שהוא יבוא אולם עם הזמן הבנתי שאני לא יכול להמשיך כך, כמו שכתבתי בנובמבר האחרון - מאחר ואפל לא שדרגו את המיני בצורה שווה לאייר החלטתי לא לשדרג את המיני שלי, אולם ככל שהזמן עבר עיניים אותי הנושא והחלטתי לנסות לעבוד עם באייר 2, אהבתי את השדרוגים אשר כללו מצלמה טובה יותר, מעבד חזק וזיכרון גדול, אהבתי גם את נושא הtouch ID - שהיה הפעם הראשונה שאני עובד עם הנושא, אולם היום לאחר כ-9 חודשים הרגשתי שזה לא יכול להימשך, זה גם הסתדר מצויין מאחר ואשתי רצתה מסך גדול - והיום חזרתי אחורה למיני ( רטינה ) שלי וההרגשה פשוט נהדרת, למה?

זה מתחיל מכך שהמכשיר נכנס לי ליד אחת בקלות, הוא יושב לי בצורה נהדרת בין הידיים לכתיבה מהירה וזה פשוט תענוג לעבוד עם מכשיר שנכנס לכיס המכנסיים ( דגמח ).

כרגע על גרסה 8.4 המכשיר רץ בצורה נהדרת, אין עיקובים והמסך פשט עליית מדרגה מבחינתי - קטן ב 2 אינצ עם אותו מספר פיקסלים... אולם נושא הtouch ID קצת חסר לי בפתיחת המכשיר ואפליקציות מסויימות.. - יגיע..

אז למה חזרתי אחורה מגרסה 9 ( בטא פומבית ) לגרסה 8.4? לא רציתי להתחיל לעבודה על המיני עם גרסה חצי מוכנה - למרות שהיא הייתה טובה מאוד על האייר 2 - וחלק מהפיצרים החדשים לא מצויים בכלל במיני ונמצאים רק באייר החדש..

כרגע מבחינתי זה כיף גדול לעבוד עם המיני, אני מאמין שגם בעתיד אני אמשיך לעבוד רק עם מכשירי המיני ומקווה שאפל לא תזנח אותם ותמשיך לשדרג אותם בקו ישיר למכשירי האייר או האייפד המקוריים.

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי