סלקום וLG משתפות פעולה ומביאות את בשורת הטלוויזיה הזולה לכל בית

לפני כשבוע הייתה מסיבת עיתונאים של LG ( שלצערי לא הייתי ) ובה המתגלה על שיתוף פעולה צמוד בינם לבין סלקום.

 

מהיום כל טלוויזיה חכמה של LG תוכל להעביר את התכנים של סלקום טיוי ללא הממיר של סלקום טיוי!!

בכדי להפעיל את השירות עלינו:

1. להיות בעלים גאים של טלוויזיה חכמה מתוצרת LG

2. לחברה לאינטרנט

3. לרכוש מסלקום בעלות של 39 ש״ח לחודש קוד - אשר מתאים לעד חמישה מסכי טלוויזיה

4. להנות משירות הכולל אלפי תכנים - סדרות, סרטים ומוזיקה.

הידיעה שקיבלתי מהעיתונות

ועכשיו כמובן לדעתי - זה אחד הדברים הכי מגניבים ונחמדים שיכולים להיות, לא צריך להתחבר לאיזה שירות, להתקין קופסא חיצונית ולדאוג לה לחשמל אלא פשוט להתחבר לאינטרנט דרך הטלוויזיה החכמה שלנו ולהנות מכל כך הרבה תכנים..

במרבית הטלוויזיות החדשות מגיע בצורה מובנה גם הנושא של עידן פלוס - כך שבסכום נמוך מאוד אנו יכולים לראות את כל התכנים - עד חמישה מסכים ( כולל טאבלטים ).

לראשונה בישראל

סלקום tv ללא ממיר

משולב בטלויזיות חכמות

ב39 שקלים לחודש

****

סלקום tv מרחיבה את אסטרטגית

CONNECTED DEVICES

עם הסמארט TV מבית ענקית הטכנולוגיהLG

******

ניר שטרן מנכ"ל קבוצת סלקום: "אנחנו ממשיכים להביא לכל בית בישראל את בשורת המחיר. לאחר שהשקנו את שירות סלקום tv במחיר הזול בישראל ושירות הטריפל במחיר הזול בישראל אנחנו משיקים את חבילת סלקום tv ללא ממיר, וגם היא במחיר של 39שמהווה בשורה לצרכן".

שטרן ציין: "אנו מרחיבים היום את אסטרטגית connected device במסגרתה שמנו לנו למטרה לספק את חבילת סלקום tv ללא ממיר בכל מכשיר המאפשר זאת, החל מטלויזיות חכמות ועד קונסולות משחקים" .

אנו משיקים היום לראשונה את חבילת סלקום tv ללא ממיר בטלויזיות החכמות מבית LG ישראל. "אני גאה בשיתוף הפעולה עם ענקית הטכנולוגיה הקוראנית LG שמאפשר לצרכן בישראל ליהנות מעולם תכנים נגיש ועשיר בחווית הצפייה המתקדמת והחדישה ביותר בעולם".

יניב גרינולד, סמנכ"ל הטלויזיה והתוכן בקבוצת סלקום: "התמודדנו עם אתגר טכנולוגי בפלטפורמת ה Smart Connected Devices כך שהלקוח יקבל בדיוק מה שהוא רוצה בטלויזיה החכמה וזה את ספריית הVOD העשירה שלנו אלפי שעות של סרטים , סדרות, ילדים, אקטואליה וטבע לצפיה בלתי מוגבלת".

שיתוף הפעולה עם ענקית הטכנולוגיה הקוראנית LG יאפשר לצרכן הישראלי ליהנות מחווית צפייה יוצאת דופן המשלבת בין הטכנולוגיה המתקדמת והחדישה ביותר בעולם לבין התוכן של חבילת סלקום tv ללא ממיר. הטלויזיה מאפשרת גם גישה לערוצי עידן פלוס ולאינטרנט הפתוח. חבילת סלקום tv ללא ממיר בטלוויזיות החכמות של LG מוצעתבאופן מובנה ללא צורך בממיר ובשלט. כל שיש לעשות הוא להיכנס לאתר קבוצת סלקום ולהצטרף כמנוי חודשי בעלות של 39₪ לחודש. הלקוח מקבל יוזר וסיסמא אשר ניתנים לשימוש בעד חמישה מסכים.

חבילת התוכן שמוצעת כוללת את כל עולם ה VOD של סלקום : tv ספריית סרטים ענקית לצפייה בלתי מוגבלת של מיטב שוברי הקופות . מעל 120 סדרות המבוקשות ונצפות ביותר: סקנדל, הרשימה השחורה, זרה, סמוך על סול, נקמה, מד מן, טרנספרנט, הסקס של מאסטרס, האנטומיה של גרי, האישה הטובה, בית הקלפים, אורפאן בלק ועוד עשרות רבות של סדרות רכש. אלפי שעות של תוכן ילדים לכל הגילאים סדרות וקלטות: פיניאס ופרב, קסם של הורים, קונג פו פנדה, הפינגווינים ממדגסקר, ארתור, דייגו, ג'ק והפיראטים, הנסיכה סופיה, מיקי ועוד, לצד מיטב סרטי הילדים מבית דיסני, פיקסאר, ניקולודיאן ואחרים. כמו גם קטגוריות נוספות ומבוקשות בעולם הVOD שכוללות את תוכניות הפריים טיים הפופלריות של רשת , קשת וערוץ 10, מדע טבע, טלנובלות ואקטואליה.

כל התכנים ב- 39 ש"ח:

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי