אסוס מרחיבה את שיתוף הפעולה עם c-data

אסוס ממשיכה את שיתוף הפעולה עם C-DATA ( יבואנית one plus one ) 
אסוס ממשיכה את שיתוף הפעולה שלה עם c-data ותתחיל לשווק דרכה את הZENFONE, ומוצרים עתידיים כדוגמת zenfone 2, zen watch וכדומה עוד פרטים בהמשך

בעקבות ההצלחה: חברת ASUS ישראל מרחיבה את הפצת סדרת ה- Zenfone

החברה תרחיב את שיווק מכשירי הטלפונים החכמים המהפכניים גם אל רשתות השיווק והחנויות המתמחות, באמצעות שיתוף פעולה עם חברת C-Data

חברת ASUS, ענקית הטכנולוגיה הבינלאומית, ממשיכה להעמיק את פעילותה בשוק מכשירי הסלולר בישראל ומודיעה על בחירתה ב- C-Data, כמפיצה נוספת של סדרת ה- Zenfone המהפכנית. במסגרת שיתוף הפעולה תציע החברה החל מסוף חודש מאי את מגוון המוצרים בסדרת ה- Zenfone גם ברשתות השיווק ובחנויות המתמחות, לצד המשך שיתוף הפעולה הפורה עם רשת באג והמכירה הישירה באתר האינטרנט של המוצר בישראל.  

ההחלטה להרחיב את מערך ההפצה של סדרת הטלפונים החכמים הינה החלטה אסטרטגית של החברה, הן ברמה המקומית והן ברמה הגלובאלית, זאת לאור הצלחה במכירות מוצרי הסדרה בישראל וכחלק מהעמקת החברה בשוק הטלפונים החכמים, עם ה- Padfone Min, שכבר נמכר בישראל, ולקראת השקת מוצרים חדשים נוספים, בחודשים הקרובים, דוגמת ה- Zenfone 2, ה- Zenfone Zoom וה- ZenWatch.

סדרת ה- ASUS Zenfone שהושקה בישראל בתחילת השנה היא סדרת טלפונים חכמים מעוצבים וכוללת דגמים בגודל 4", 5" או 6", כולם מריצים את מערכת ההפעלה Android Kitkat 4.4 ומציעים ביצועים מרשימים לצד חיי סוללה ארוכים במיוחד, מצלמה באיכות גבוהה ואת ממשק המשתמש הייחודי, ASUS ZenUI, במגוון רחב של צבעים ובמחירים אטרקטיביים במיוחד. את מוצרי הסדרה ניתן להשיג ברשתות השיווק, אצל המשווקים המורשים ובחנות המקוונת של המוצר. מחיר מומלץ לצרכן: החל מ- 699 ₪, כולל אחריות יבואן רשמי לשנה, הכוללת שירות איסוף והחזרה מבית הלקוח, ללא תוספת תשלום, ושירות תיקונים במעבדת היבואן המוסמכת.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי