השקו מוצרים חדשים - אסוס

בתחילת החודש אסוס קיימו אירוע בין לאומי והשיקו דגמים חדשים - לצערי אין עדיין תאריך הגעה לארץ ותמחור לכלל המוצרים.

אז מה היה שם?

טאבלט, סלולר לצילום סלפי ( מה יש לאנשים עם הצילום העצמי הזה ???) שעון ומחשב ומוצרי גיימינג - עוד מידע בהמשך כפי שקיבלתי -

Zensation:

ההכרזות החמות של חברת ASUS ב- Computex 2015

חושפת את סדרת ה- ZenPad, את ה- Zenfone Selfie ועוד שורת מוצרים במשפחת ה- Zen, לצד לא פחות מ- 9 מוצרים חדשים בסדרת ה- ASUS ROG.

חברת ASUS, ענקית הטכנולוגיה הבינלאומית, הציגה מוקדם יותר היום (ב', 1.6.2015) מגוון רחב של מוצרים חדשים, במסיבת עיתונאים שקיימה במסגרת כנס Computex 2015, שיפתח מחר בטאיוואן. את מסיבת העיתונאים פתח, כבכל שנה, נשיא ASUS מר ג'וני שיי "אני נרגש לעמוד כאן על הבמה ב- Computex ולחשוף בפניכם את החידושים האחרונים ביותר שלנו, כולם בהשראת עולם ה- Zen, פילוסופיית העיצוב שמלווה אותנו זה מכבר".

במרכז האירוע עמדה חשיפת מוצרים חדשים בלא פחות מ- 4 קטגוריות שונות במשפחת ה- Zen: ZenPad, Zenfone, ZenWathch ו- Zen AiO.

ASUS ZenPad

סדרה של מחשבי לוח (טאבלטים) מתקדמים המשלבים עיצוב מלא סטייל לצד יכולות טכנולוגיות ברמה גבוהה, המגדירות מחדש את החוויה של מחשבי הלוח וצריכת התוכן הבידורי. הסדרה מציעה דגמים בשלושה גדלים, 7"' 8" או 10", עם אפשרות חיבור למקלדת כל מוצרי הסדרה מציעים יכולת עיבוד תמונות גבוהה ואופטימיזציה ויזואלית חדה במיוחד, החושפת גם את הפרטים הקטנים ביותר לחוויית צפייה מציאותית, בין היתר, הודות לטכנולוגיית ASUS TruVivid, המשפרת את חדות המסך, הבהירות ואת תגובת המגע לשימוש פשוט ואינטואיטיבי יותר. סדרת ה- ZenPad היא סדרת מחשבי הלוח הראשונה בעולם שמציעה דגמים המשלבים את טכנולוגיית הסאונד DTS, לאיכות סאונד ללא פשרות.

ASUS Zenfone Selfie

טלפון חכם (סמארטפון) ייעודי לצילומי עצמיים (Selfie) אשר מבטיח את התוצאות הטובות ביותר בצילומים מסוג אלו, בפשטות ובמהירות. ה- Zenfone Selfie מצויד במצלמותPixelMaster 13MP , המבטיחה צילומים ברזולוציה גבוהה, אפילו בתנאי אור בעייתיים, היכן שמצלמות מסורתיות נכשלות. עוד מציע המכשיר את האפשרות לשפר מראה תווי פנים וגוון עור בזמן אמת ואפשרות צילום במצב פנורמי עד ל- 140 מעלות, לחוויית צילום מתקדמת, המשלבת בין יעילות ושימושיות לבין מחיר ועיצוב.

ASUS ZenWatch 2

שעון חכם מעוצב, בקטגוריית המחשוב הלביש, המריץ את מערכת ההפעלה Android Wear, מיוצר בשיתוף עם Google ומאפשר שימוש במחוות מגע וקול. כמיטב המסורת של ASUS מבטיחים בחברה כי הוא תוכנן תוך מתן דגש מיוחד לפרטים הקטנים ותוך שימוש בחומרים איכותיים, על מנת לספק חוויה משלימה ומושלמת לשימוש בטלפונים חכמים המריצים את מערכת ההפעלה Android.

Zen AiO

סדרת מחשבי (PC) עילית המשלבת עיצוב אלגנטי לצד ביצועים חזקים וטכנולוגיה מתקדמת, המציעה דגמים בעלי מסך מגע בגודל 23.8" או 21.5", להתאמה מרבית של סביבת העבודה האישית.

עוד חשפה החברה במסגרת האירוע גם 9 מוצרים חדשים בסדרת הגיימינג הפופלארית ASUS ROG (Republic Of Gamers), ביניהם מחשבים ניידים ייעודיים, כרטיסים גרפיים, עכברים ארגונימיים מיוחדים למשחקים ועוד.

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי