מעצבן!!!

זה פוסט עצבני! על מה עצבני? תמשיכו לקרוא

זה פוסט עצבני על כל אלו שמתקינים גרסת בטא למכשיר שלהם ואחרי זה מתלוננים, מתלוננים על סוללה, מתלוננים על איטיות, מתלוננים על דברים שלא עובדים, מתלוננים על באגים.. כאילו מה ציפיתם? זו גרסת בטא!

זה שראיתם את זה עובד יופי במצגת של אפל זה לא אומר כלום לחמש דקות מצגת על מכשיר נקי, ללא אפליקציות עליו, מכשיר שלא עובד ביום יום באופן רגיל - זה מכשיר להדגמה!

זה פוסט עצבני על אנשים שאחרי שהם התקינו, התלוננו מבקשים עזרה ושואלים שאלות כמו - למה זה לא עובד? או איך אני חוזר אחורה לגרסה הקודמת.. באמת?? אם היה לך מספיק שכל להתקין גרסת בטא, למצוא איך להכניס את הUDID שלך בכדי להפעיל את המכשיר מול השרתים של אפל - למה אתה לא קורא ומחפש את זה בגוגל?? למה להטריד אותנו בשאלות כאלו מעצבנות? עשית טעות ולקח לך זמן לחפש איך מבצעים את הטעות הזו? תמשיך לחפש תיקון באותו מקום שמצאת את הטעות הזו!

גרסאות בטא מיועדות למפתחים, מיועדות לאנשים שרוצים וצריכים לעבוד עם הגרסה החדשה ביותר, בין אם זה להתאים את האפליקציה שלהם או בכדי לנסות ולדווח על טעויות.

גם שתצא בטא ציבורית - שזה אחד הדברים הכי חכמים שיש - קח הרבה אנשים תעניק להם גישה חופשית לתוכנה חצי מוכנה ושיחזירו לך רגקטים, במקום לשכור עובדים שינסו את הגרסה, פשוט מנסים אותה בחיים האמיתיים אנשים אמיתיים, נכון , זה דבר טוב, הבעיה שהאנשים האלה או מרביתם לא כותבים אחרי זה לאפל ומדווחים על הבאגים האלו, הם פשוט מתלוננים בפורומים, בפייסבוק ומודיעים לאנשים אחרים על הבעיות שלהם ובממצאים שלהם ומבקשים עזרה על הטעויות, מבקשים נעזור להם לצאת מהסבל שהם הביאו על עצמם - אז אני אומר - חפשו בגוגל !

לא רוצה לעזור! לא רוצה שיטרידו אותי עם שטויות!

אמרתי שזה פוסט עצבני?

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי