One plus one מגיע לארץ ביבוא רשמי

גם אם אני לא חובב אנדרואיד אני עדיין יכול לשמוח מחדשות כאלו

המכשיר שדיברו עליו הכי הרבה ( לפני שנה ) מגיע סוף סוף לארץ ביבוא רשמי

המחיר המומלץ לדגם 64 ג'יגה עם אחריות לשנה יהיה 2199 ש״ח.

ההודעה מהעיתונות

לראשונה בישראל: הטלפון החכם ONE PLUS ONE יימכר ביבוא רשמי

חברת C-Data נבחרה להיות מפיצה רשמית של היצרנית הסינית המצליחה ותתחיל לשווק את מכשיר הדגל "ONE" ברשתות ובחנויות המתמחות

חברת C-Data, החברה המובילה בישראל להפצת מוצרי מחשוב וסלולר, נבחרה להיות החברה הראשונה בעולם עמה חותמת חברת ONE PLUS על הסכם הפצה. במסגרת ההסכם, שנכנס לתוקפו בימים אלו, תשווק C-Dataבישראל את מכשיר הדגל "ONE" של יצרנית הסלולר הצעירה והמצליחה מסין, שנמכר עד עתה ברחבי העולם רק באמצעות אתר האינטרנט של החברה ישירות לצרכנים ברחבי העולם.

ישראל היא המדינה הראשונה שבה חברת One plus תמכור את מוצריה דרך חברת הפצה שמשווקיה פרוסים בכל רחבי המדינה. "זוהי הבעת אמון והערכה אדירה לנו ולצרכנים בישראל שהחברה בחרה בנו ובמדינה כפיילוט בבחינת שיטת שיווק שונה ממה שהיה נהוג עד כה" אומרת טלי חלפון, סמנכ"ל המכירות בחברת C-Data.

הבחירה של ONE PLUS בחברת C-Data כיבואן רשמי ובלעדי של מוצריה בישראל מתבצעת לאור ביקוש רב למוצר בישראל (ההערכה היא כי כ- 50,000 ישראלים כבר רכשו את המכשיר באמצעות אתר האינטרנט ואצל משווקים מהשוק הפרללי). מוצרי ONE PLUS ביבוא רשמי של C-Data, יימכרו בחנויות הסלולר וברשתות השיווק המתמחות ויכללו אחריות יבואן רשמי לשנה. כחלק מפילוסופיית המותג, גם בישראל יציג המותג את המחיר האטרקטיבי ביותר, ביחס למוצרים המובילים בקטגוריה. כך, לדוגמא, יימכר מכשיר ה- ONE PLUS ONE במחיר מומלץ לצרכן של 2,199 ₪ (כולל מע"מ) עבור גרסת ה- 64GB, של הדגם הבינלאומי, המותאם לשוק הישראלי והאירופאי, כולל ספק כוח מקורי. בנוסף, תשווק C-Data גם את מגוון המוצרים הנלווים המקוריים מבית ONE PLUS, דוגמת מגני מסך, מטענים, כיסויים ועוד, במטרה לספק חווית לקוח מלאה ואיכותית.

חברת C-Data הקימה לטובת שיתוף הפעולה מערך שירות ותמיכה, בשיתוף רשת מעבדות DCS, על מנת לספק לצרכן את חוויית המשתמש האולטימטיבית של ONE PLUS ONE, עם מוצר מקורי, הנושא שירות ואחריות מקומיים ברמה הגבוהה ביותר, בתמיכה של יבואן רשמי ותיק ומוכר ומעבדת שרות הדואגת למלאי חלפים מקוריים ישירות מהיצרן.

זאב רוזנקרנץ, סמנכ"ל חברת C-Data: "חברת C-Data תמשיך להגדיל את נוכחותה בתחום הפצת מוצרי הסלולר בישראל, באמצעות התמקדות ביצרנים המובילים בעולם, ומתן ערכים מוספים למשווקים ולצרכן הסופי, בראשם מוצר איכותי ומקורי, זמינות, אחריות ושירות ".

חברת ONE PLUS הסינית הוקמה בשנת 2013 וחרטה על דגלה את חזון הנגשת הטכנולוגיה המתקדמת ביותר לכולם, זאת באמצעות ייצור מוצרים מתקדמים טכנולוגית המאתגרים את הסטאטוס קוו הקיים. ואכן, מכשיר ה- ONE PLUS ONE שהושק בשנת 2014 זכה להצלחה בינלאומית רחבה, הודות לשילוב מנצח בין חומרה חזקה, מפרט מתקדם, עיצוב חדשני ומחיר נגיש.

חברת סי דאטה הינה יבואנית ומפיצה של מוצרי המחשוב והציוד ההיקפי מהגדולות בישראל ומייצגת בין השאר מותגים מובילים: Apple, Microsoft, HP, Dell, Asus, VMware, EMC, F5, Symantec, Check Point. החברה פועלת משנת 2002 ומעמידה לרשות לקוחותיה צוות אנשי מכירות ושירות מהמובילים בתחום. בחברה חטיבה להפצת מחשוב אישי, חטיבה לאבטחת מידע חטיבת תקשורת וציוד היקפי וחטיבה להפצת מוצרי סלולר.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי