סקירת מצלמה Polaroid cube

סקירת מצלמה פולארויד קיוב

שוק מצלמות האקשן גדל בשנתיים האחרונות וקיבלתי לסקירה את המצלמה החדשה של פולארויד - קיוב.
המצלמה מתאפיינת בממדים מזעריים ביותר ( 35 מ״מ ), היא חסינה לזעזועים, ויכולה לצלם וידאו באיכות HD, תמונות ברזולוציה של עד 6 מגה פיקסל וזוית צילום קחבה ל 124 מעלות,  היא תומכת בכרטיסי זיכרון מיקרו SD עד 32 ג'יגה, סוללת המצלמה מחזיקה ל90 ד צילום רציף.

בחלק התחתון של המצלמה יש מגנט חזק אשר בעזרתו נוכל להצמיד את המצלמה לכל דבר מגנטי ( כמובן ), כאשר נפתח את החלק האחורי של המצלמה נוכל לבחור בין איכות הצילום, הכנסת כרטיס זיכרון וחיבור המצלמה למחשב.

למעלה אנו נמצא כפתור בודד אשר בעזרתו אנו נוכל להדליק ולכבות את המצלמה וכן להתחיל בצילום וידאו וסטילס.
לחיצה מהירה על הכפתור והמצלמה תצלם סטילס, שתי לחיצות מהירות והמצלמה מתחילה לצלם וידאו.
אורינטצית הצילום היא בהתאם למנח בו הפעלנו את המצלמה.
המצלמה מגיעה בצבעים חזקים ויפים - אדום, שחור, תכלת.
היו חסרים לי אביזרים במהלך הסקירה, די קשה לסקור את המצלמה ואת השימוש בה ללא אביזרים, אולם הייתי יצירתי וגודל המצלמה הוא בהחלט יתרון.. כך שיכולתי להחזיק ולהניח אותה במקומות שונים במהלך הסקירה..

למצלמה יש מבחר אביזרים אשר בעזרתם אנו יכולים להשתמש במצלמה לכל ספורט אפשרי.
המצלמה עמידה למים ( השפרצות ולא הטבעת המצלמה במים - לכך יש קייס מיוחד )

בחיבור המצלמה למחשב אנו נוכל לפתוח את תיקיית התמונות ולהעביר את התמונות למחשב, בנוסף אנו נוכל לפתוח את תוכנת השליטה על המצלמה ולהתאים את המצלמה לשימושנו, נוכל לשנות את תדירות האור, צפצופים, כיתוב על הסרטון בזמן הצילום והאם הצילום יהיה מחזורי או יעצר שנגמר המקום בכרטיס.
היה לי חסר אפליקציה לשליטה על המצלמה, לראות מה קורה או מה אני מצלם תוך כדי..


סהכ המצלמה מאד איכותית ונעימה למגע והחזקה, איכות הצילום בה היא טובה, היא מסוגלת לצלם כשעה וחצי עם הסוללה וכמובן תלוי בגודל כרטיס הזיכרון ( עד 32 ג'יגה ).
השימוש בה הוא פשוט, מצאתי את עצמי משתמש בה לצילום אביזרים שסקרתי ולחלקים מחיי היום יום, הייתי מרוצה מאוד מאיכות הצילום והשמיע - יש למצלמה מיקרופון טוב אשר קולט את הרעשים והקולות בצורה חדה.
חיבור המצלמה למחשב והעברת התמונות והסרטונים - המצלמה מזוהה על ידי המחשב ככונן ( מעבר לזיהוי של הphotos במק ) כך שנוח מאוד להעביר את הסרטונים או לגרור אותם לתיקייה אחרת, השימוש בכרטיס זיכרון מאפשר לי לחבר אותו לאייפד ולהוריד את התמונות ללא צורך במחשב.
מחיר המצלמה הוא 490-499 ש״ח ( עם אחריות ) וניתן לרכוש אותה ואביזרים באתר של קאמרה מיה http://www.cameramia.co.il/ , מחירה הנמוך ממקם אותה בחלק התחתון מבחינת המחיר בין מצלמות האקשן בארץ.

למי היא מתאימה? לכולם! מי שמתחיל את עולם צילומי האקשן מי שמחפש מצלמה קטנה ואיכותית לצילום וידאו ולא רוצה להשקיע יותר מידי או שהוא מייעד את המצלמה לנוער ימצא את המצלמה מספקת מאוד, הן מבחינת מחיר והן מבחינת תוצאות.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי