סלקום טריפל

היום בבוקר סלקום ערכו כנס עיתונאים עם הכרזה שוברת שוק!!


והודיעו שהם מתחילים לשווק טלפון ביתי אינטרנט ביתי בנוסף לשירותי הטלוויזיה והסלולריים שהם משווקים עד היום.

אנו עדים למהלך שמביא את סלקום להתחרות בבזק ובהוט בשני מישורים שעד היום היו מאוד סגורים.

סלקום יוצאים בטריפל - טלפון, אינטרנט וטלויזיה שמתחברים לחטיבת הסלולר.

ההפתעה שבנושא היא בעיקר במחיר!

בעבור כל השירותים שסלקום מציעה אנו נתבקש לשלם רק 149 ש״ח!!!

מה שאומר שאם הטלוויזיה שלנו מתומחרת ב99 ש״ח אנו נוסיף עוד 50 ש״ח לקו טלפון ללא הגבלה ואינטרנט עם תשתית.

אינטרנט במהירות 40 ג'יגה

טלפון קווי ללא הגבלה

והטלוויזיה הקיימת עם עוד תוכן שיתווסף ומתווסף במורה יום יומית.

בנוסף לכל הדברים סלקום מוסיפה תכנים לטלויזיה ולא עוצרת, הם שואפים להפוך את החברה מחברת סלולר לחברת תקשורת אשר שולטת במספר אלמנטים.

ההכרזה של סלקום מגיעה לאחר שביומיים האחרונים אני רואה פרסומות של בזק בטלויזיה לחבילות תקשורת חדשות.. נראה מה יתנו לנו בתמורה.

כרגע הנושא עדיין לא פעיל ויתכן שהוא יכנס לפעולה מיום ראשון הקרוב.

 

עדכון -

עדכון להכרזה של סלקום

במהלך אתמול קיבלתי למייל עוד פרטים על ההכרזה של סלקום

בין הפרטים היום נושא השדרוג האינטרנט ל100 מגה - תוספת של 20 ש״ח

התקנת הקו - 150 ש״ח

התקנת ממיר הטלוויזיה 150 ש״ח , תוספת לכל ממיר נוסף לבית 29 ש״ח

ראוטר ינתן בהשאלה ב10 ש״ח לחודש

כל התוספות הן בגדר אופציה בלבד - אני מאמין שלמרבית האוכלוסיה מספיק אינטרנט 40 מגה - אני יודע שלי מספיק..

התקנת ממיר הטלוויזיה הוא פשוט מאוד ולא דורש טכנאי

ראוטר יש למרבית האוכלוסיה - אני יודע שלי יש

ורק הדבר ההכרחי הוא טכנאי להתקנת קו הטלפון - אולם זה מחיר די אחיד מבחינת השוק במעבר בין חברות .. לדוגמא אני יודע שלהוסיף נקודה של יס לטלויזיה תעלה ( למי שכבר מנוי ) 129 ש״ח.. אז מבחינתי לחיסכון לאורך טווח זה לא תשלום גבוה או יקר מידי..

נכון - הייתי מעדיף שהתקנת הנקודה במעבר כזה תהיה חינמית מאחר ורצון החברה לגייס כמה שיותר לקוחות, כך גם בהתקנת נקודה נוספת לטלויזיה, אולם עד שעוד משהו לא ישתנה כאן אלו יהיו המחירים ( לצערי ).

בכל מקרה - אין ספק שההכרזה של סלקום היא חיסכון עצום בכל חודש - סתם לדוגמא בשקלול של השירותים שאני מקבל - טלפון, אינטרנט וטלויזיה - יצא לי חשבון של 430 ש״ח לחודש כך שאם אני עובר ( וזה יגיע ) חסכון לשנה ראשונה הוא עצום.

שנה של השירותים שאני מקבל היום - 5160 ש״ח

מעבר כולל התקנה של קו טלפון יעלה לי - 1938 ש״ח

ההפרש הוא 3222 ש״ח לשנה הראשונה

מהשנה השנייה אנו נשלם 2028 ש״ח כך שההפרש יורד ל3132 ש״ח

אולם זה ללא להתווכח כל שנה או שנתיים על מחיר האינטרנט עם הספק או התשתית.. זה ללא מצב שהמחיר עולה בהתאם לעדכון מחירים אוטומטי שהחברה מרשה לעצמה..

 

ההודעה מהעיתונות

 

דוברות ויחסי ציבור

12/05/2015

מהפכה בשוק הקווי: סלקום משיקה

טריפל ב 149
החיסכון השנתי לכל משפחה
בישראל: 3500 שקלים
החברה מרחיבה את היצע הערוצים ובקרוב תשיק עשרות
ערוצים חדשים

מהפכה בשוק התקשורת הקווית בישראל: סלקום משיקה חבילת טריפל - שכוללת טלפון ביתי, תשתית וספק אינטרנט וטלוויזיה – במחיר חסר תקדים של 149 שקל בלבד בחודש. המשמעות: חיסכון שנתי של 3500 שקלים למשפחה.

הטריפל החדש של סלקום יוצע למכירה בשבועות הקרובים, לאחר סיום מוצלח של המעבר לשלב האוטומטי בשוק הסיטונאי. החבילה תוצע במהירות של 40Mbps .

כיום, לקוחות השוק הקווי בישראל נאלצים לשלם מאות שקלים בחודש עבור שירותי התקשורת שלהם: בחבילות הקיימות היום בשוק הקווי לקוח ממוצע משלם כ- 439 שקל בחודש. כעת, לראשונה, הלקוחות יוכלו לבחור בחבילה זולה בעשרות אחוזים - שתספק להם את שירותי התקשורת בהנחה משמעותית.

כזכור, סלקום חוללה מהפכה דומה ברבעון האחרון בשוק הטלוויזיה הרב ערוצית, בו הציעה מחיר חסר תקדים של 99 שקל בחודש בשוק בו נאלצו הצרכנים לשלם עד אז 320 שקל בממוצע הלקוחות הצביעו ברגליים: קרוב ל-30 אלף איש התחברו עד כה לסלקום tv, ונהנים מחיסכון שנתי עצום.

עמי אראל, יו"ר סלקום, ציין: " כולנו עדים בשנים האחרונות לירידה בפרמטרים של חברות הסלולר המחייבים אותנו לפתח אסטרטגיה של צמיחה בשווקים אחרים . סלקום מכריזה היום על מהלך משמעותי כחלק מאסטרטגית הצמיחה שלה שהחלה במיזוג סלקום נטוויזן , המשיכה עם השקה מוצלחת של סלקום tvוכעת עם הפעלת השוק הסיטונאי מחזקת עוד את מעמדה כחברת תקשורת הכוללת את כל מגוון שירותי התקשורת באמצעות הצעת טריפל. זהו מהלך משמעותי עם אפשרות לצמיחה אמיתית מאחר ועם הכניסה לשירותי הטריפל סלקום פונה לשוק פוטנציאלי גדול הנשלט על ידי דואופול הוט/ בזק. הגם שהתחרות לא תהיה פשוטה אנו נחושים להתמודד בה. עמי אראל הוסיף : יש לנו עובדים ומנהלים מסורים שאני בטוח שיובילו את סלקום להצלחה גם במהלך זה ובעתיד נראה תוצאותיו"

"סלקום מביאה היום את מהפכת המחירים לכל בית בישראל", אמר מנכ"ל סלקום, ניר שטרן, "אחרי ההצלחה הגדולה של סלקום tv, בשוק טלוויזיהשנשלט על ידי דואופול במשך שנים, אנחנו מביאים את בשורת המחיר גם לשוק התקשורת הקווית. הצרכן הישראלי ייהנה סוף סוף מתחרות גם בשוק זה ויוכל לחסוך 3500 שקלים בשנה על שירותי התקשורת שהוא צורך".

"מכל החברות שנכנסות לשוק הסיטונאי, אנחנו היחידים שערוכים לתחרות מיידית", הוסיף שטרן, "סלקום היא כיום קבוצת תקשורת חזקה עם נוכחות משמעותית בבתי האב במדינת ישראל שנהנים ממגוון השירותים שלנו, עם מערך שירות מכירות והתקנות מהגדולים במדינה ועם מוצר טלויזיה מנצח".

סלקום היא החברה הראשונה והיחידה בשוק התקשורת הישראלי המציעה ללקוחותיה טריפל בחברה אחת שיכלול טלוויזיה, טלפוניה, ספק אינטרנטותשתית אינטרנט. כיום, לקוחות המבקשים להצטרף לחבילת טריפל נאלצים להוסיף לה את שירותיו של ספק אינטרנט, שגובה מהם מחיר נוסף. על פי מחקר של גיאוקרטוגרפיה, 96% מהישראלים היו מעדיפים לקבל את כלל שירותי האינטרנט בבית – תשתית פלוס ספק – מחברה אחת, ולהתנהל מול מוקד שירות לקוחות אחד בלבד.

מאז המיזוג עם נטוויז'ן התמקדה סלקום במתן פתרונות תקשורת כוללים למשפחה, באמצעות מגוון רחב של חבילות טוטאל. מהשקת השוק הסיטונאי ועד היום ביקשו להצטרף קרוב לעשרים אלף לקוחות לחבילת האינטרנט הכוללת תשתית וספק, וכעת - עם המעבר לשלב האוטומטי בשוק הסיטונאי – סלקום עולה לשלב הבא ומציעה ללקוחות חבילת טריפל עם חשבונית אחת ומוקד שירות אחד, במחיר נמוך בעשרות אחוזים מזה ששילמו עד כה.

****חבילת הטריפל במחיר XX לשנה, כוללת תשתית וספק אינטרנט במהירות עד 40 מגה, טלפון ביתי ללא הגבלה לשיחות לניידים ונייחים בארץ, תוספת של 20 ₪ לחודש החל מהשנה השניה

ובינתיים בטלוויזיה: הלקוחות הכי מרוצים בשוק **

לסלקום TV הצטרפו עד כה קרוב ל-30 אלף מנויים ובקרוב גם עשרות ערוציםחדשים
תכירו את הלקוחות הכי מרוצים בשוק הטלוויזיה: ממחקרי שוק עולה, כי לקוחות סלקום tv מדווחים על רמת שביעות הרצון הגבוהה ביותר בשוק. מאז השקת סלקום TV ב-29 בדצמבר 2014, הצטרפו לשירות כ-30 אלף לקוחות. כעת מודיעה סלקום על הרחבה משמעותית של מספר הערוצים בסלקום tv (הערוצים שאינם VOD): בחודשים הקרובים יתווספו עשרות ערוצים פופולריים נוספים בתחומי החדשות, הלייף-סטייל, הטלנובלות הפנאי והריאליטי. זאת, לצד חבילת התוכן העשירה הקיימת בשירות ה-VOD.

כזכור, סלקום השיקה שירות טלוויזיה שכולל ממיר חכם מקליט, סטרימר מובנה, שידורים באיכות HD ושירות VOD ענק – במחיר של 99 שקל לחודש בלבד.מאז השקת השירות הוכפל היקף התוכן בסדרות רכש, נוספו 100 סרטים חדשים, 600 פרקים חדשים של תוכן ילדים ושירות המוסיקה הייחודי בסלקום tv מתרחב כל העת עם השקות בכורה ועם מעל מיליון שירים להאזנה.

מאז ההשקה עלו עונות חדשות של סדרות מצליחות בסמוך לשידורן בארה"ב, בהן "בית הקלפים 3", "סמוך על סול", "קומיוניטי 6,"זרה" ועוד. זאת, לצד סדרות כמו "מוצרט בג'ונגל", "מנהטן", "אלפא האוס", "בטא", "הולך לכל הרוחות" ועוד שמשודרות רק בסלקום tv .

** מחקר שבוצע ע"י סאפיו מחקר ופיתוח - שביעות רצון בקרב לקוחות שוק הטלוויזיה הרב ערוצית - מרץ 2015

שוק התקשורת הקווית : הלקוחות לא מרוצים

נתוני מחקר של גיאוקרטוגרפיה שנערך באפריל 2015

מה מעצבן את לקוחות השוק הקווי בישראל?

1. עלות גבוהה ( 80.2% (

2. פנייה למוקדי שירות לקוחות שונים (76.4%)

3. הצורך לרכוש ספק אינטרנט ותשתית משתי חברות שונות (74.5%)

4. בשעת תקלה, לא ברור למי צריך לפנות העברה לנציגי שירות שונים - לתשתית או לספק (70.9%)

עלות גבוהה

91.9% מהלקוחות חושבים שהם משלמים יותר מדי עבור שירות הטלוויזיה שלהם.

התרוצצות בין חברות

96.4% מהלקוחות מצהירים כי היו מעדיפים לקבל את כלל שירותי האינטרנט (ספק ותשתית) מחברה אחת במקום משתי חברות, כנהוג היום.

תשלומים לא שקופים

54% מלקוחות הוט ויס לא יודעים שהם משלמים תוספת מחיר על שירות ה-VOD.

71% מלקוחות הוט ויס לא יודעים שהם משלמים תוספת מחיר על ממיר מקליט

נא להכיר: הרגלי הצפייה בסלקום tv *

גיבור על: "ספיידרמן המופלא 2" זכה לשיא צפיות בשבוע הראשון

קטן עליהם: 86% מלקוחות סלקום tv צופים בתכנים לילדים

אשר, זאת חני: "ארץ נהדרת" היא התוכנית הנצפית ביותר ב"השבוע שהיה"

הזמנתם כבר? מאז השקת סלקום tv נרשמו כ-3 מיליון הזמנות ב-VOD

מכורים: לקוחות שצופים בטלנובלות בשבת נוהגים לצפות בכשישה (!) פרקים

הלו מיקי: ילדים הכי אוהבים את "מועדון החברים של מיקי מאוס"

עצור! : "רמזור" היא הסדרה הישראלית המבוקשת ביותר

שובר שורות: הפרק החדש של "סמוך על סול" הוא הצפייה הפופולרית ביותר ביום רביעי

דיכאון יום א': ביום ראשון יש ירידה של 20% בצפייה לעומת שבת

ומחר יום שישי: ביום חמישי יש צפייה כפולה מבשאר ימי השבוע

בשעה טובה: שעת הצפייה הפופולרית ב-VOD היא 15:00 בשישי ו-19:00 בשבת

החמישיה הפותחת – התכנים הכי נצפים בשירות : 1 סמוך על סול . 2. מהיר ועצבני 6 3. ספיידרמן המופלא 4. בית הקלפים 5. מלך האריות

*מבוסס על נתוני שימוש פנימיים

מי הלקוחות שלנו בטלוויזיה

16% קורד קאטרס - 14% עידן פלוס - 34% מגיעים מיס - 36% מגיעים מהוט

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי