סקירת מדפסת brother MFC 1910W

סקירת מדפסת brother MFC 1910w

לאחר שסקרתי את המדפסת של brother נעשה לי חשק לסקור עוד אחת, אני מחפש מדפסת איכותית ומספיק טובה והנוכחית של סמסונג מאכזבת אותי מאוד.
הפעם קיבלתי מדפסת לייזר פשוטה יותר - שחור לבן - ללא כניסת USB אולם עדיין מספיק משוכללת וכוללת פקס, מכונת צילום וסורק - כמובן שהיא אלחוטית!

הדרישה הראשונית שלי היא שהמדפסת תעבוד עם האייפד והאייפון ( מעבר לפקס וסורק ).
המדפסת היא ללא AirPrint אולם בעזרת האפליקציה של brother היא מתממשקת בצורה נהדרת למכשירים ומקלה מאוד על החיים.
המדפסת בצורת קוביה במידות 28.3 על 38.5 ( גובה ורוחב - עומק 34 ) סנטימטר.
היא תומכת גם בדפי A5 ( למי שמדפיס איתם ) שזה לא רע אולם לא שימושי לי.
מרגע ההוצאה מהקופסא עד להדפסה בפועל לקח לי פחות מחמש דקות ( וזה כולל עיון בדפים המצורפים ), הגדרת החיבור לאינטרנט האלחוטי התבצע על ידי WPS והיה מהיר מאוד, כל תפעול המדפסת בוצע ממכשירי הiOS שלי - סריקה והדפסה - על ידי האפליקציה.


כן - חסר לי שהמדפסת לא תומכת בAirPrint ואינני יכול להדפיס מכל אפליקציה, הצורך להעביר כל מסמך לאפליקציה הוא פשוט אולם עדיין צעד אחד מיותר מבחינתי בכדי להדפיס.
איך היא עובדת?
בניגוד למדפסת דיו - מדפסות לייזר הן מהירות, לוקח להן כמה שניות להתחמם ולהתחיל לעבוד אולם ברגע שהן מתחילות הן מתקתקות עבודה, הדפים פשוט קופצים החוצה במהירות.
החיבור שלה לרשת נשמר בצורה יציבה לאורך כל הזמן בדומה למדפסת הדיו שסקרתי, לא נתקלתי בבעיות ניתוק או תקיעות אחרות.
המדפסת סך הכל די חדשה יצאה בפברואר האחרון לשיווק בארץ ובעולם באוקטובר, לא ברור לי למה החליטו לא להכניס את טכנולוגיית AirPrint  למדפסת אולם אפשר להשתמש בה גם ללא הנושא, זה דורש עוד שלב פתיחת המסמך או התמונות באפליקציה התואמת אולם זה לא כזה נורא.

ההבדל בין המדפסות הוא בנושא הAirPrint והשימוש האפליקציה התואמת לכן הכרחי מבחינתי לתת סקירה קצרה של האפליקציה - 


בפתיחת האפליקציה אנו נוכל למצוא מספר לשוניות - תמונות - אלבום התמונות שלנו, מסמכים - מסמכים שהוספנו לאפליקציה מאפליקציות שונות או מהמחשב, ענן - iCloud Dropbox Evernote google drive one drive - לצערי לא מצאתי את השירות של box ..
דפדפן - הדפסה ישירות מהאינטרנט, הדפסה מclipboard וישירות מהמצלמה.
ובנוסף סריקה.
בפעם הראשונה אנו נחבר את המדפסת לאפליקציה, בנוסף אנו יכולים לחבר את המדפסת והאפליקציה לחשבון הGoogle שלנו ולהדפיס גם מחוץ לבית.
סהכ האפליקציה מאוד פשוטה ובעיקר נוחה, אי אפשר להסתבך איתה והיא מאוד ידידותית, הדבר היחידי שלא הצלחתי דרכה היה להעלות מסמכים לiCloud או להדפיס ממנו.. כל שירות אחר עבד בצורה טובה מאוד.
המדפסת מתאימה לשימוש ביתי ומאוד נוחה, היא מתאימה גם לשימוש משרדי קל כאשר הטונר שלה מספיק ל1000 דפים ויש גם טונר מוגדל אשר בעזרתו אפשר להדפיס עד 10000 דף.
מחיר המדפסת הוא 799 ש״ח - כאשר עד סוף מאי היא נמצאת במבצע במחיר 669 ש״ח.
מחיר הטונר הקטן ( 1000 דף ) הוא 218 ש״ח.
מי שמחפש מדפסת איכותית להדפסה פשוטה ( שחור לבן ) עם נפח עבודה גבוהה והפעלה פשוטה ממכשירי סלולר וטאבלט יכול למצוא במדפסת אופציה נהדרת.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי