Apple Arcade, iOS 13 מחשבות

היום עדכנתי את האייפון שלי לגרסה האחרונה של מערכת ההפעלה של אפל iOS 13, עדכנתי בכדי לדעת מה אני מחמיץ, מה חדש ומה מחכה לי בעתיד.
נתחיל מזה שלפני העדכון היה לי יותר מקום באייפון



יש כמה דברים חדשים ואין לי ספק שמישהו יכול למנות את כל הפיצרים שהתווספו למערכת,  אני אעשה את זה בקיצור, יש ערכת נושא כהה, התזכורות קיבלו ארגון מחדש, אפליקצית ההודעות קצת שונתה והתווספה היכולת ליצור אימוגי גם ללא האייפונים האחרונים, הוא לא זז אולם אפשר להתאים לעצמך אימוגי בדמותך..

מעבר לכך לא מצאתי עוד הרבה דברים ששווה להתעכב עליהם ואולי אני אמצע בעתיד אולם כרגע לא, החסרון היחידי שאני מוצא במערכת ההפעלה הוא שהמערכת החדשה לא תומכת באייפד מיני 2 שלי.. חבל כל כך, המערכת החדשה מאלצת אותכם לרכוש מכשיר חדש בכדי להשתמש בכל הפיצרים החדשים, בכדי להנות מהשינויים בתזכורות אני צריך לשדרג את האפליקציה, ולא רק מבחינה עיצובית, על ידי השדרוג אני לא אוכל לסנכרן את התזכורות שלי עם האייפד מיני 2 שלי, עם אישתי (רק בתנאי שהיא תשדרג את המערכת הפעלה שלה באייפון ובאייפד ובמק ) זה דבר מאוד מעצבן מאחר ואם היא תשדרג את האייפון והאייפד ואת האפליקציה, המק לא יסתנכרן.. כך שבעצם בכדי להנות מכל החידושים אני צריך לרכוש מכשיר חדש.. (שניים.. אבל מי סופר).

זה ברור מצד אפל על המהלך הזה, לכל מכשיר יש זמן קצוב ואם לא נחליף את המכשיר אפל לא תרוויח, מצד שני המכשירים של אפל מאוד איכותיים , כאלו שלא מתקלקלים - אם שומרים עליהם.. כך שאין לי ממש סיבה להחליף מכשיר שעובד טוב ומשרת אותי לצורך שלי.

שירות המשחקים של אפל
ידענו שזה יגיע רק לא ידענו באיזה מחיר וכאשר אפל הורידה את הפצצה של המחיר ישר חשבתי - זה באמת שווה את זה? כבר הרבה זמן לא רכשתי משחק חדש מאפל, הרגשתי שהחנות בירידה ומפתחים בורחים מהחנות של אפל, כתבתי על כך בעבר ואפשר לראות שיש פחות משחקים בעלי גרפיקה טובה ומשחקים נהדרים מפעם, הרבה חברות גדולות הפסיקו לפתח משחקים כבדים בעלי גרפיקה וסיפור טוב והרבה משחקים פשוטים ומשעממים נזרקים לחנות, בערך כמו בחנות של האנדרואיד..

הרבה יותר מפתחים מעדיפים לעבוד עם סוני, מייקרוסופט ונינטנדו, הרווח הכספי גבוה יותר בחברות האחרות, לכן ששמעתי את הסכום החודשי שנאלץ לשלם לאפל בכדי שנוכל לשחק במעל 100 משחקים אקסקלוסיביים לאייפד, אייפון ולאפל טיוי - כן אפל טיוי, המכשיר שיצא עם הצהרה מאוד ברורה להיות תחליף ושנוכל לשחק עליו אולם בארבע או חמש שנים האחרונות מאגר המשחקים התדלדל כל כך - הייתי מאוד שמח, חמישה דולר או קצת פחות מ20 שקלים לחודש (עם חודש חינם) בכדי שנוכל לשחק על כל המכשירים שלנו וכמובן יהיה זמין גם לכל המשפחה שלנו ואולי נוכל לשחק בו זמנית על כל המכשירים שלנו - זה ענק, יש המון כותרים שמפורסמים שיגיעו לשירות, מי יודע מתי, אולם אין ספק ש 17.9 שקלים בחודש בכדי לשחק כמה שנרצה זה מצויין, אם מספיק לנו.. פשוט מפסיקים את השירות.

כרגע השירות זמין רק באייפון, עוד חודש כאשר מערכת ההפעלה לאייפד תעודכן השירות יהיה זמין גם שם וכן באפל טיוי.

לאחר שאבדוק את השירות באייפון אעלה סרטון בנושא

בשנה האחרונה עברתי לשחק בנינטנדו סוויץ, ובקרוב אעלה סרטון על המחשבות שלי שנה אחרי לרכישת הנינטנדו ומה אני חושב על המשחקים והמכשיר החדש שיצא הנינטנדו סוויץ לייט.

המשחקים יקרים יותר אולם הפער בגרפיקה, התוכן ( לא כולם - צריך לברור מה לרכוש ) וכמובן היכולת לשחק בצורה ניידת או על המסך הגדול - בדיוק כמו שהיה אמור להיות עם האפל טיוי.. ואחד הדברים שגרמו לי להנות ממשחק באייפד.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי