Apple Arcade - אפל ארקייד בטלויזיה

אתמול במקרה קראתי כתבה שאפל שחררו מוקדם בשבוע או יותר את הגרסה החדשה - iOS 13 לאייפד וישר חשבתי האם הם שחררו גרסה חדשה גם לאפל טיוי.. אחרי 20 בערב ניסיתי לעדכן וגיליתי שהעדכון הגיע וזמין להורדה, אחרי 15 דקות העדכון כבר היה מסודר באפל טיוי



אז מה שונה? כל מיני דברים אבל מה שחשוב ששירות המשחקים של אפל זמין כרגע גם על הטלוויזיה  וזה אומר שהנינטנדו סוויץ שלי הולך לנוח קצת.. ואני הולך לבדוק איך נראים המשחקים , האם הם טובים ושווים - כמובן שלא כולם יכולים להתאים לי ולכן גם הבן שלי יתן חוות דעת בנושא על משחקים שמעניינים אותו והחשוב ביותר - האם השירות שווה 17.9 שח.. האם שווה לשלם לשירות בעבור משחקים שבסופו שח דבר לא נשארים אצלך, היכן ההתקדמות נשמרת אם מוחקים את המשחק, אם אני מפסיק את השירות לכמה חודשים ולאחר מכן ממשיך אותו האם ההתקדמות שלי במשחקים נשמרת או שאני מתחיל מחדש.. אני מאמין שאני יודע את התשובה אולם זו אפל ויש משחקים שההתקדמות נשמרת בענן ומסונכרנת לאחר מכן בין המכשירים.. אז אנחנו יכולים להיות מופתעים.
בכל מקרה היום אני אקדיש חלק מהיום לבדוק את השירות, אתייעץ עם הבן שלי לגבי מה הוא חושב ונחזור עם סרטון.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי