משחקי הכס - עונה שמינית בסלקום טיוי

עונה שמינית ואחרונה לסדרה הכל כך מדוברת שסחפה אחריה כל כך הרבה עוקבים ומעריצים בצמוד לשידורים בארה״ב
אירוע השנה בטלוויזיה ואחת מעונות הסיום המצופות ביותר בכל הזמנים

עונת הסיום של סדרת המופת המצליחה בעולם מבית HBO

"משחקי הכס"

Game of Thrones

תעלה לשידור בסלקום tv
הלילה (ראשון), החל מהשעה 04:00 לפנות בוקר זמן ישראל, בצמוד לשידור בארה"ב

עונה שמינית, חגיגית ואחרונה של סדרת הפנטזיה,
שיאנית זכיות הפרסים ואחת הסדרות המדוברות בעולם

אני מודה שלא ראיתי את הסדרה, התחלתי עונה ראשונה והיא הייתה כל כך אלימה שלא אפילו לא סיימתי את הפרק הראשון, מאז זה נשאר כך, לא ניסיתי שוב, כאשר רואים סדרה צריך להתחבר לעלילה, להתרחשות וגם לזמנים, אני משאר שבזמן מסויים אני אתן לה שוב צאנס ואתחיל לראות אולם עד אז אני צריך זמן פנוי, משהו שכרגע אין לי הרבה..

בכל מקרה שיהיה חג פסח שמח

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי