יקב סוסון ים - לא מה שציפיתי

תקופה ארוכה ניסיתי להגיע ליקב סוסון ים, שמעתי כל כך הרבה המלצות, קראתי כתבות והאזור כל כך נעים ומרובה יקבים שהחזרה פשוט מתבקשת.
לאחר שניסינו לקבוע עם בעל היקב, התקשרנו, שאלנו וביקשנו וכל פעם נעננו בשלילה, מצאנו שמעקב אחרי הפייסבוק (האישי ולא העסקי) יתן לנו את הפתרון - הצלחנו!!!
הגענו יום שישי בסוף שבוע האחרון לטעימות של הלבן החדש וכמה אדומים, אולם הסיפור על היין הוא רק חלק קטן מהסיפור השלם.

נכנסנו, קיבל את פנינו אדם חביב שאין לו הרבה קשר ליקב על פי מה שהוא אמר אולם הוא יכל להדריך אותנו לכוסות ולכיוון היין, התחלנו בטעימות של הלבן - היין לא היה לטעמי, מתוק, חמוץ, אני לא התחברתי, אשתי אהבה אותו יותר, בנוסף היה עוד יין של יקב תאום.. פתחנו את עיננו על משמעות הנושא והבנו שזהו שיתוף פעולה בו נמכר היין של היקב השני כאן והיין של סוסון ים נמכר שם, היין היה לי עוד פחות טעים מהראשון.
עברנו לאדומים, בדרך פגשנו את אשתו את בעל היקב, אשה חייכנית ושמחה שדיברה איתנו קלות, בעלה לא נראה שהוא שש לדבר, נראה שהוא לא ממש נהנה משהייה של אנשים ביקב ומעדיף לא להיות בחברת אנשים שטועמים (בחינם) או טועמים בכלל.. אפשר לפרש את זה לכמה כיוונים ולא דווקא רעים, אדם שקשה לו עם הרבה אנשים, אדם שקשה לו עם הרבה אנשים לא מוכרים, אדם שמרגיש שהוא מפסיד בטעימות חינם ועוד ועוד, אולם בכל מקרה כבודו במקומו מונח ואני לא שופט אותו, הייתי רוצה להרגיש משהו אחר בהגיעי ליקב אולם הדבר תלוי אך ורק בי ותחושותי..

טעמנו חמישה יינות אדומים שארבע מהם היו בלנד של מספר ענבים ורק אחד היה זני, לא אהבתי אף אחד ושוב אני חוזר ואומר זהו טעמי האישי, בין אם חמוץ מידי או שילוב של חמיצות עם עוד חמיצות לא התחברתי ליינות, מה שבעיקר מביא אותי למסקנה שלא כל דבר שאנחנו רוצים מתאים לנו!

הבנתי שאני מעדיף יינות שהם זניים, כך שאני יכול להרגיש את הטעם המקורי של הענב או את ההשפעה של ענב אחר על התוצאה הסופית, אולי אני פשוט לא בנוי כרגע למכלול של טעמים מורכבים ועמוקים מידי ואני צריך להתחיל בקטן, בין כך ובין כך זהו כרגע טעמי האישי והוא לא מעיד על טיב היין של יצרן כזה או אחר, זהו רק חידוד מחשבה על מה שאנו רוצים בחיים ומה שאנו צריכים, אוהבים ומתחברים.
שיהיה חג פסח שמח

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי