חווית שירות - שואב אבק דייסון

לפני כמה שבועות כתבתי חוות דעת על שואב האבק של דייסון V10, במהלך הזמן הזה מאוד נהנתי משימוש בשואב, מצאתי את עצמי שואב את הבית יותר, זונח את המטאטא בצד ומכניס לפעילות את השואב, החיים נהיו הרבה יותר קלים ונוחים במיוחד שאפילו אשתי התחילה להשתמש בשואב...
את הדייסון הראשון שלי אני זוכר מבית הורי, לאחר מספר ניסיונות לא מוצלחים עם שואבים החלטתי שאני משקיע בשואב איכותי ורכשתי לפני 8 או 7 שני את הדייסון הראשון שלי DC 29, שואב מצויין שעד היום עובד טוב וחזק מאוד אולם רציתי משהו שיהיה יותר שימושי, השימוש בכבל חשמל היה מאוד לא נוח והחלטתי לרכוש שואב חדש - כך התחלתי לשאוב עם ה-V10.
ביום חמישי האחרון בזמן שאיבה (בעוצמה גבוהה) השואב השמיע רעש קליל ועלה ממנו ריח שרוף.. השואב הפסיק לעבוד.. הרמתי טלפון ליבואן דייסון אולם הם עובדים עד 16:30 והשעה הייתה 17:00.. חיכיתי עד יום ראשון ולאחר המתנה של בערך 15 דקות ענתה לי נציגה, העברתי לה את מספר השואב שלי ואמרתי מה תאריך הרכישה והיא תיאמה לי תכנאי עד הבית.. למחר! כן למחרת היום שהתקשרתי ליבואן - הגיע אלי הביתה טכנאי שהחליף את המנוע של המכשיר באחד חדש! בלי שאלות מיותרות, בלי לנסוע למרכז שירות ולהשאיר את המכשיר ולחזור אחרי שבוע או שבועיים, הכי מהיר, הכי פשוט והכי מהנה - שירות עד הבית!

אז פעם הבאה שאתם מתלבטים איזה שואב לרכוש - המלצה שלי - דייסון!

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי