קברנה פרנק 2016 יקב ארגוב

היין הראשון עליו אכתוב הוא קברנה פרנק 2016 של יקב ארגוב


יקב ארגוב ממוקם במושב אביאל במרתפו של אמיר ארגוב - חקלאי דור שלישי אשר מייצר יין כתחביב.. 
יחודו של היקב מבחינתי הוא יצור יין זני אשר מדגיש את הטעם המיוחד של כל זן וזן, כחובב יין טרי נמצאתי את זה מאוד משמעותי בכדי להכיר את טעמם השונים והייחודיות של כל זן וזן
יקב ארגוב הוא יקב בעל תוית יין נטו אשר דוגל במינימום התערבות והוספת מרכיבים ליין



איך היין
נתחיל מכך שאני לא טועם מקצועי, אין לי הכשרה בנושא, אין לי ניסיון ולא למדתי כלום שקשור ליין, אני פשוט יודע מה טעים לי ומה לא..
היין טעים מאוד, קליל, מתאים לשתיה עם אוכל ובלי ומתאים לשתיה כבר לאחר כמה דקות מרגע הפתיחה.
בניגוד ליינות ישנים יותר ששתיתי הוא לא משאיר טעם כבד בפה לאחר השתיה,  אין לו חמיצות גבוהה והטעמים שהרגשתי בזמן השתיה היו טובים, מרירים עם הרגשת עקצוץ דומה לחריפות של פלפל

חוויה בלהגיע ליקב ביתי
יש הבדל עצום בלהגיע ליקב מסחרי מול יקב ביתי, משהו שונה בהכנסת האורחים, צומת הלב והיחס שהוא מעבר לתטעמו יין - תקנו - תלכו, אמיר קיבל אותנו בידיים פתוחות וישב איתנו שעה וקצת, במהלכן דיברנו על היקב, היין, מה עומד מאחורי הבחירה שלו ביצור היינות ועל כך שכל היינות שלו מיוצרים מהענבים שהוא מגדל.
חוויתי אדם צנוע ונעים עם טעם מצויין ביין, לאחר שהגענו הביתה וסידרנו את היין שרכשנו גילינו שהיינות של אמיר זכו במדליות רבות - צנוע כבר כתבתי..

בנוסף אמיר מייצר גם שמן זית - אחד הטעימים שפגשתי בארץ

האתר של יקב ארגוב

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי