ימי הולדת לילדים

לאורך כל השנה יש מסיבות ימי הולדת לילדים, אולם הזמן המעצבן ביותר והנוראי ביותר לחגיגות כאלו מבחינתי הוא בזמן יולי אוגוסט, למה? כל הריונית בחודש השביעי ומעלה שנכנסת לחודשי הקיץ תגיד את אותו הדבר - זה סיוט!

החום, הלחות, הזיעה ובעיקר ה 30 עד 300 ילדים שמתרוצצים בכל מקום..
עד היום שהוזמנו לחגיגות יום הולדת הארועים היו קטנים, הכיתה ואולי עוד כמה חברים, בין אם זה היה באולם מחניק או ממוזג או בגינה ציבורית בשעת לחות איומה - תמיד היה לאן לברוח, והיה מספיק מקום לנוע ולזוז.
שבוע שעבר נחגגה יום הולדת במקום שעל פניו נשמע מאוד נחמד - פארק מים על אחד מגגות הביניינים בתל אביב, עכשיו, בין פארק מים לגימבורי גדול - יש הבדל עצום, וכך עוד בטלפון שניסינו להבין מה בדיוק יש במקום נאמר לי שיש אטרקצית מים אחת והשאר הפעלות ומשחקים לילדים.. חשבתי שזה קצת מוזר לקרוא למקום כזה פארק מים אולם אני מבין ששם טוב למקום ימכור ויכניס יותר כסף..

הגעתי למקום ובכניסה שאמרתי שהגענו ליום הולדת של ____ ( תרגישו חופשיים למלא שם של ילד לאות היזדהות אם הייתם במקום כזה ) ראיתי את הילדה שעומדת בכניסה מעלעלת בין כמה דפים ומסמנת את השם של הילד שלי.. זה כבר העלה בליבי חשש וברגע שנכנסנו למקום הבנתי כמה צדקתי, 6 מסיבות יום הולדת שנחגגות במקביל, לכל מסיבה בין 20 - 40 ילדים, לכל ילד הורה אחד לפחות שהגיע איתו ואולי אח או אחות או יותר שהצטרפו, לכל ילד יום הולדת קרובי משפחה, אחים, דודים, סבתות ותקבלו מסיבת יום הולדת עצומה עם כל כך הרבה אנשים שאתם לא מכירים בחום יולי, בשישי אחה״צ בלחות נוראית.

אז מה זה פארק מים עם מתקן אחד?
בפארק היו בערך 10 מתקנים - אם לא מחשיבים את אולם המשחקים בתשלום - שכמובן כל משחק זוכה.. מתקן המים היה בריכה ענקית בגובה 30 סנטימטר שכלל כמה מגלשות, כמובן שמרבית הילדים היו שם מאחר שהיה מאוד חם ולח.. כך כולם חגגו עם כולם ולא בהכרח עם ילד / ילדת היום הולדת שאליה הגיעו, לאחר מעבר על כל המתקנים - כ7 דקות בסה״כ - והתקלות במלא הורים מזיעים, ילדים מתרוצצים ואמהות חצי ערומות בבגד ים שלא מתאים להן רציתי ללכת, אולם איך אפשר ללכת שרק הגעת? כך מצאתי את עצמי מבלה שעתיים וחצי בחום אימים, בלחות נוראית עם עוד כ300 אנשים לא מוכרים בימי הולדת של אחרים..

אולי אני מתלונן אבל מה היה שם קודם?
אני הגעתי קצת באיחור ליום הולדת מאחר ואמרו שהיא תהייה שלוש שעות!? אבל מה היה לפני שימי ההולדת התחילו? אני לא אשמור את זה כהפתעה - 16 קייטנות היו במקום מ9 בבוקר ועד 14:30 - אני לא חושב שבאותו הזמן מאחר והמקום לא ממש יכול להכיל כזו כמות של אנשים אולם על פי שיחה עם אחד העובדים ( נער ) שנראה תשוש עם פוטנצייל גבוה לא לשרוד את החופש הגדול באותה העבודה עברו באותו היום 16 קבוצות ילדים… אני רק יכול לתאר כמה חיידקים וזיהומים יש בבריכה.

פארק מים עם מתקן מים אחד?
אז היה עוד מתקן אחד שהיה מגלשה בודדת לבריכה קטנה יותר שהתחבא ליד הכניסה, הוא לא ממש היה פופולארי ולא הרבה ילדים היו שם אז לא ממש החשבתי אותו כמתקן מים.

גולת הכותרת ( כמעט החלק הכי טוב ) מזנון!
אז אתם מגיעים ליום הולדת ומגלים שיש שם אולם משחקים בתשלום בנוסף למשחקים האחרים, אולם מה שאתם מגלים זה שכל משפחה החוגגת יום הולדת הביאה את האוכל בעצמה והוא על שולחן איפה שהוא בין כל המשחקים, יש כמובן מזנון אשר ימכור לכם ברד, קרטיב, נקניקייה ארטיק תוך כדי המשחקים בחום והלחות - כי כל פעם שהילד צמא ורוצה מים קרים צריך ללכת לחפש את השולחן הנכון ולשתות את המים שעומדים כבר שעה וחצי אם לא יותר בחום הנורא, ואז הוא ירצה לנשנש כמה חטיפים שעומדים שעות בחום וכל דרדק דחף את היד שלו לצלחת אחרי שהוא היה בבריכה או על מתקן מזוהם אחר.

עכשיו הגענו גולת הכותרת
אז נסענו למסיבה, וראינו שזה על גג בחום ולחות נוראים עם עוד 5 ימי הולדת ויש בערך 300 איש באזור, אבל רצינו לחגוג עם הילד הנחמד מהכיתה ולשמח אותו וכמובן להביא לו מתנה אבל לשלם חניה??? ועוד מוגזמת? אה, לא ממש מוגזמת יש הנחה, רק 20 שקלים חניה בנוסף למתנה, בנוסף להזעה.. בנוסף לזמן שלא יחזור..


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי