סקירת שייק ירוק סנפרוסט

ארוחת הבוקר שלי בשנה האחרונה היא די קבועה ופשוטה - שייק פירות עם שיבולת שועל או קערה של שיבולת שועל עם פירות.
בשבועיים האחרונים שהמעלות עולות קצת קשה לי לשתות שייק מאחר והוא קר ומכיל רכיבים קפואים כמו בננה, אוכמניות ופירות קרים כמו מלון או פפיה ( ועוד כמה זרעים ואבקות ) ולאחר מכן יש לי כאב ראש, במקרה כזה אני אוכל קערה של שיבולת שועל עם ציה, המפ, פולי קקאו, משקה שקדים ( ללא סוכר וחומרים משמרים ) גוגי ברי או צימוקים ותוספת פירות טריים.
לפני שחודש מצאתי שסנפרוסט הוסיפה לפירות הקפואים שלהם גם שלושה שייקים, כמובן שקניתי לנסות ולהשוות ולפני כמה ימים ניסיתי את השייק הירוק של הקייל, פפיה ומנגו, איך היה?
אני אתחיל מזה שאני יודע להכין שייק, ואני חושב שאני יודע להכין שייק טוב, פעלתי על פי ההוראות שכתובות על האריזה, המוצר לא התערבב, כמות המים ביחס למוצר היא לא נכונה, בהמלצות מאחרוי השקית היה להוסיף בננה קפואה - אז הוספתי, נאמר שאין צורך להפשיר את הפירות וכך הכנתי שייק כמו שאני מכין תמיד, המוצר פשוט סירב להתערבב - ויש לי בלנדר מצויין - ויטמיקס 3000, הוספתי עוד מים ודחפתי את התערובת עם הדוחפן, לאט לאט מסת הפירות והקייל - שכאן חשוב לי לומר נראה כמו כדור קיא ירוק וקפוא - התחילו להתערבב ונוצר לי .. איך לומר .. שייק זה לא,  תערובת מימית וירוקה עם טעם חלש מאוד של פפיה וקייל - אלו לא הטעמים של פפיה או קייל בכלל.
יש לי בהקפאה גם את השייק האדום אולם אני עדיין בספק אם אני אשתמש בו, יש לי פירות הרבה יותר איכותיים במקרר ובהקפאה מאשר מה שנמצא בשקית..

לסיכום - אכזבה גדולה!
מחיר - רכשתי בחצי חינם בעלות של 12.9 ש״ח לשקית - קילו פפיה רגילה עולה 14.9 ש״ח ואורגנית בערך 20 ( כאשר במבצעים והנחות אפשר להשיג אותה באותו המחיר. קייל עולה גרושים ואפשר למצוא חבילה יפה ב10 שקלים שתספיק למספר שייקים ומחיר קילו מנגו נע על 20 שח.
אם מחשבים שכל השקית היא 300 גרם והקייל שוקל לא יותר מ50 גרם זה משאיר לנו 125 גרם של מנגו ומשקל זהה של פפיה, בחישוב גס אנויכולים להכים שייק עם אותם פירות טריים בהרבה פחות כסף בבית - בערך 7-8 שקלים.. בהפרש אנו יכולים להוסיף שיבולת שועל, זרעי ציה, אבקת מאקה  ואפילו המפ ואולי נגיע למחיר השקית..

לסיכום הסיכום..
לא לקנות - עדיף טרי, גם זול וגם טעים יותר

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי