חזרה לכתיבה

אז סגרתי ופתחתי ושוב סגרתי ובעיקר לא הייתי סגור על עצמי מה אני רוצה, הייתי צריך לחשוב על קונספט שאני אהנה לכתוב בו, אני אוהב לכתוב ובשלב מסויים רציתי להוסיף וידאו ולהעביר את הפעילות שלי ליוטיוב אולם משהו לא זרם לי בנושא, יותר מידי התעסקות והכתיבה לא יוצאת ספונטנית כמו שרציתי.

רציתי מעבר לכתיבה על טכנולוגיה, רציתי מעבר לכתיבה על נושא בודד, רציתי לשתף יותר ממה שעובר עלי וממה שאני חושב והעולם שלי מורכב מהרבה יותר דברים, לכן החלטתי שהבלוג שלי יעסוק בצורה שלמה בחוויות שלי מהחיי יום יום, קרית החיים והמחשבות שלי על נושאים אשר אני פוגש ביום יום.

והנושא הראשון - פייסבוק 

אני לא אוהב את פייסבוק, אנשים מרגישים שהם יכולים לשחרר כאוות נפשם כל רסן למחשבותיהם ומבקרים אנשים על ימין ועל שמאל, במקום לומר ״אוקי, אני לא חושב כמוך אולם זו הדעה שלך״ הם מתחילים להשתלח ולרמוס את הכותב, לא תמיד חייבים להגיב והיכולת להיות חשוף לכל כך הרבה אנשים עם דעות שונות אשר משעמום מגיבים ושורפים את הזמן שלהם על הרצון להשליט את דעתם על פני הרוב מוציא אותי מדעתי, כן אני נמצא בפייסבוק אולם משתדל לא לכתוב שם ובעיקר לעקוב אחרי הדברים החשובים לי.

אז במה הבלוג שלי יעסוק מעבר למחשבות שלי?
אוכל
ילדים
טלוויזיה
טכנולוגיה
תיקונים
וחוות דעת על כל מה שיתפוס אותי במהלך היום.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי