אחרי שנתיים חזרתי לאייפון

אז אחרי שנתיים עם מכשיר אנדרואיד החלטתי שמספיק לי, סחבתי מספיק ויש יתרונות למערכת ההפעלה של גוגל אולם היא לא יציבה ועשתה לי יותר מידי בעיות. החזקתי במכשיר כמו שקיבלתי אותו מגוגל - מעודכן כל חודש במערכת האבטחה וההפעלה אולם למרות הכל הטלפון גמגם לי יותר מידי פעמים.
החלטתי שאני חוזר לאייפון, אבל לאיזה, עוד חודשיים יכריזו על מכשיר חדש ועכשיו אני קונה מכשיר??


היו לי כמה דברים שלמדתי על עצמי במהלך הארבע שנים האחרונות:
אני לא רוצה מסך גדול, אהבתי את ה3.5 אינצ, הוא נכנס לכיס ולא הרגשת אותו, נכון שיש יתרון למסך של 5.5 אינצ בכל הנוגע לכתיבה ותמונות, אולם זה לא נוח בכיס וגם לכתוב הרבה על טלפון זה לא נוח, מסך 5.2 היה לי קצת גדול מידי ולא נוח לתפעול ביד אחת, התלבטתי על 4.7 אינצ - אולם הוא מאוד קרוב בגודל המכשיר הכללי ל5.2 שהיה לי - גם זה ירד מהפרק.. נשאר מסך 4 אינצ, שמצוין לשיחות, שליחת סמס ומוזיקה, והכי טוב שהוא לא מורגש בכיס.
מחיר - לא רוצה למשכן בית, מחירי המכשירים - למרות שירדו - עדיין גבוהים, 3,200 לדגם בסיסי עם 32 ג'יגה זה הרבה ( וככל שהילדים גדלים זה נהייה הרבה מאוד ) לא רציתי להרגיש רע על רכישת מכשיר חדש ורצית נפח מספק במכשיר.
רציתי מכשיר עכשיו ולא עוד 4 חודשים!

הבחירה נפלה על אייפון SE 128 ג'יגה, שהתאים לי מכל הבחינות, גודל מושלם, נפח מספק, מחיר נהדר ( אייבורי - 1885₪ ) והיה במלאי.

אז כן יש המון סיבות למה לא - וכמובן למה כן, אולם אני הגעתי לשלב שאני לא רוצה לרדוף אחרי הכי חדש רק כי הוא חדש ( ואני אוהב את הכי חדש - אם אני קונה ) רציתי לצאת מהמעגל של הרדיפה ולהתאים לי את מה שאני באמת זקוק לו - ככה תמיד המלצתי לאנשים, תעשו רשימה של מה אתם זקוקים מהמכשיר וכך תוכלו למצוא את המכשיר שמתאים לכם, אם אחר כך אתם עדיין תרצו משהו אחר אפשר להתפשר לטוב ולרע או יותר או פחות.

ה - SE יושב עלי בול, מכשיר קטן לשיחות, להיות זמין מבלי לחוש אי נוחות וחשש מפני עיקומים ולחץ לא נעים בכיס ( תרתי משמע ), נפח עצום למוזיקה ותמונות וכמובן מצלמה טובה - לא האחרונה שיצאה אולם בשביל זה יש לי DSLR טובה..

אז לפני שרוכשים מכשיר חדש לא לפחד לרכוש מכשיר שיצא לשוק לפני שנה או שנתיים, צריך להתאים את המכשיר לשימוש היום יומי שלנו וכמובן לעמוד בגבולות התקציב.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי