אסוס pdaphone 6 FHD

אסוס pdaphone 6

אז נתחיל מכך שאני לא משתגע על פאבלטים, אני לא מבין את הקטגוריה ולא מתחבר אליה, זה לא טלפון שנכנס לכיס ולא טאבלט שקל לקרוא או לעבוד איתו.

אז לאחר שסיימנו עם החוסר ההתאמה ביננו - אין מתאים ממני לסקור אותו..

איך הוא מבחוץ?

קודם כל הוא גדול! מסך שישה אינצ זה גדול מהאייפון הנוכחי ב2 אינצ וקטן מהאייפד מיני ב2 אינצ, הוא קטן מהנקסוס7 באינצ וגדול בחצי אינצ מlg3 ( שעדיין לא יצא לי לשחק איתו - בקרוב.. ).

מאחור אנו נמצא מצלמה 8 מגה פיקסל ללא פלש - כל כך גדול אני מאמין שהיו יכולים לדחוף איזו נורה קטנה..

מצד ימין אנו נמצא כפתור כיבוי/הדלקה ווליום.

מצד שמאל אנו נמצא חיפוי פלסטיק שיוביל אותנו לכניסת סים ומיקרוSD.

למעלה אנו נמצא כניסת אוזניות.

למטה אנו נמצא את שקע הטעינה.

ומקדימה אנו נמצא רמקולים סטראופונים חזקים במיוחד שמוציאים סאונד לא רע בכלל, כן על פניו אני יכול למצוא יתרונות למכשיר כזה - וידאו וסרטוני youtube נראים ונשמעים מצויין.

הצד האחורי חלק ונוח למגע, סהכ פלסטיק אולם לפחות לא רואים טביעות אצבע..

כל הבנייה של המכשיר מרגישה בסדר, למרות היותו מפלסטיק הוא מרגיש יציב ואיכותי.

יש לנו תוספת של סטיילוס נחמד - למרות שהשימוש בעט על גבי טלפון עדיין לא ברור לי - נזרום עם הנושא

אז מה יש לנו בפנים?

במכשיר אנו נמצא מעבד של אינטל כפול ליבה במהירות של 2 גיגה הרץ, זיכרון ראם של 2 גיגה - פרמטרים שהיו מכובדים מאוד בזמן יציאת המכשיר לשוק ( נובמבר 2013 ),מכשיר שוקל 210 גרם - לא קל אולם בקטגורית המכשירים הגדולים זה לא ממש מורגש, מבחינתי עיקר הקושי היה התפקוד עם מסך גדל כזה..

יש לנו מסך HD, תמיכה בכרטיס זיכרון עד 64 גיגה - מה שמאוד שימושי מאחר שגרסת ה16 גיגה מגיעה בפועל על 9.76 גיגה זמינים לאחר הפעלה ראשונית.

עוד דבר הוא התמיכה בבלוטוס 3 - היום כאשר אני משתמש המון בבלוטוס הייתי מצפה ממכשיר כזה לתקן 4 לחיסכון בסוללה.. ואפרופו סוללה - ארוזה לנו סוללה בקיבולת של 3200mAh.

מאחור אנו נמצא מצלמה של 8 מגה פיקסל שבמילים עדינות - ראיתי טובות יותר, מקדימה יש לנו מצלמה של 1.2 מגה פיקסל.

המכשיר פועל על מערכת הפעלה 4.2.2 - רק בשביל לסדר את האוזן והעין - קיטקט יצא שנה שעברה..

אז לאחר סקירה מבחוץ ועל אבריו הפנימיים אנו נעבור לתפקוד המכשיר, מלחיצת כפתור ההפעלה ועד שהמסך נדלק עוברת איזו שניה, כמובן שיש לנו את האפליקציות של אסוס - יומן, משימות, מעקב על החיים שלנו בעזרת תמונות והיכולת שלנו לערוך את זה לסיפור,חיסכון באנרגיה, מנהל קבצים, מילון, גיבוי אפליקציות, נעילת אפליקציות - בחירת אפליקציות אשר השימוש בהן דורש קוד הפעלה,רדיו ופתקים.

מעבר לכך המכשיר מגיע עם עוד אפליקציות מותקנות מראש - מה שמסביר את 6 ומשהו הגיגה הנעלמים..

במהלך השימוש במכשיר נתקלתי במצב מעצבן של ניתוקי הwifi, ללא כל סיבה המכשיר היה מפסיק את הקליטה, כיביתי את החסכון באנרגיה ולמרות זאת המצב נמשך- כל זאת בהשוואה לאייפד שלי שעליו עבדתי במקביל.. מאוד מאכזב.

בכניסה לקיצורי הדרך אנו נמצא דבר נחמד - מעבר לקיצורים הרגילים אנו נמצא דבר הנקרא - פעולה ביד אחת - אנו יכולים לבחור להקטין את המסך לגודל של 4.7, 4.5 או 4.3 אינצ לשימוש קל יותר ביד אחת ולבחור את צד השימוש - גם לאסוס ברור ששימוש במסך כזה גדול לא נוח ולפחות הם היו הוגנים ליצור לנו אופציה לשימוש במכשיר.

בנוסף אנו נמצא בקיצורי דרך גישה מהירה להגדרות wifi, audio wizard וmiacast.

למרות עיברות המכשיר לוח החיוג - החיוג המהיר נשאר באנגלית - חבל, אם כבר תרגמו הכל יכלו להמשיך עוד טיפה.

מצלמה - אין הרבה מה לצפות מהמצלמה, אני לא חושב שאם המכשיר הוא פאבלט המצלמה צריכה להיות פחות טובה אלא יותר בכיוון של סמסונג וLG שהמכשיר מקבל מצלמה איכותית ומהירה.

המצלמה עובדת לאט מאוד ובין תמונה אחת לשניה אנו נחכה שניה, מעבר לכך אנו נזכה לראות המון פונקציות כמו אנימצית גיפ, פנורמה, HDR, צילום לילה, הסרת אובייקט, בחירת החיוך הטוב ביותר וייפוי תמונה, מבחינת הוידאו אנו נוכל לצלם בהילוך מהיר ורגיל באיכות HD כמובן.

אחד הדברים החיוביים במכשיר הוא שמקלדת המכשיר מאוד נוחה לעבודה, היא מדוייקת ופרוסה טוב על המסך.

אז מה עושים עם העט?

סהכ העט די נוח, אין לו קיצורי דרך כמו בנוט, ולא הצלחתי להבין את השימוש של הלחצן בעט.. אבל זה מגיע עם המכשיר אז למה לא..

אז מה היה חסר לי במכשיר כזה?

הפעלה של מספר אפליקציות על המסך, המסך שלו כל כך גדול שהדבר מתבקש.

מצלמה מהירה יותר, קליטה טובה יותר של wifi.

אז למי הוא מתאים?

אז בעיקרון הייתי מתאים אותו לאלו שלא רוצים לאבד את המכשיר, לדעת היכן הוא נמצא בכל רגע, בכיס, בתיק או על השולחן, לאחר מכן חשבתי על מבוגרים שיהיה להם קל לראות את המסך - למרות שלא מצאתי איזו התאמה מיוחדת כמו אצל סמסונג, לבסוף הגעתי למסקנה שהוא בעיקר מתאים לאלו שלא רוצים לרכוש טאבלט ורוצים לשלב את שני העולמות - אישית לא ברור לי למה.. אבל אז הגיעה כמובן אישתי ושאלתי את דעתה, כמובן, אני הייתי לוקחת כזה, המסך גדול מספיק בכדי לעשות את הדברים שהיא עושה עם הטאבלט וזה חוסך ממני לקחת טלפון..

לשיקולכם

 

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי