קצת על יצירתיות

אני חוזר על זה הרבה מאחר וזה משהו שאני מאוד מתחבר אליו, יצירתיות, כאשר חברה מפרסמת את עצמה בצורה יצירתית זה אומר משהו, זה אומר משהו על המוצר שלה, זה אומר משהו עליה ועל החזון שלה.

כאשר אני רואה פרסומות שמשווים מוצרים זה טוב, אולם כל הנושא של ההשמצה, אני יותר טוב, הוא פחות טוב, אני עושה ככה והוא לא יכול משגע אותי, למה חברה שמשמיעה אחרת ומנסה להשוות את המוצרים שלה לאחרים חושבת שאני אקנה את המוצרים שלה, מהתחלה הבסיס שלה הוא ״ תראו אנחנו יודעים שאתם רוצים לרכוש את המוצר הזה, בואו אומר לכם למה שלנו יותר טוב, מה שלנו מסוגל לעשות שהמוצר שאתם רוצים לקנות לא יכול לעשות ״.

בגדול אני מסכים עם פרסומות של למה המוצר שלי טוב, למה כדי לבחור בשלי ומה הוא יכול לעשות אולם לא עם השמצה והשוואה.

מיקרוסופט שחררה לפני מספר ימים מספר פרסומות שמשוות את הסורפס פרו 3 שלה למק בוק אייר, אז היא משווה! ההבדל היחיד שאפשר לעשות הוא בין מערכות ההפעלה.

היום לאחר שלוש שנים עם מערכת ההפעלה של אפל ואין ספור עדכונים אני לא יכול לראות את עצמי חוזר אחורה ורוכש פיסי, לא ווינדוס 8 עשתה לי את זה ואם בכלל זה פשוט נהייה כל כך מסובך כל ההתנהלות שם.. כאילו לא מספיק שמוייסטה ל7 המערכת התדרדרה אז ב8 הציגו UI חדש שמנסה להיות פשוט ובפועל לא עובד משהו.

כל הטאבלטים שבדקתי עם ווינדוס 8.1 היו פשוט נוראים עד שלא רציתי לכתוב דברים רעים על המוצר, חווית השימוש לא הייתה קיימת, החוויה נהפכה לסיוט שימוש.

לעומת זאת אפל תמיד מציגה מה אפשר לעשות עם המכשירים שלה, כמה הם פשוטים לשימוש, כמה הם אינטואיטיביים וכפועל יוצא מכך תמיד בסוף הפרסומת יש הרגשה נעימה וחוויה.

אפשר למצוא את הפרסומות החדשות של אפל כאן

ואת הפרסומות של מיקרוסופט כאן

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי