מחשבי המק בוק פרו החדשים הגיעו ומהיום אפילו בזול יותר

אפל הוציאה לא מזמן עדכון למחשבי המק בוק פרו ( עם רטינה ) ואפילו הורידה במחיר.. ומהיום אפשר למצוא אותם גם בארץ - איזה כיף!!

אחד הדברים שאפל עשתה הוא להכפיל את הזיכרון ומהיום המחשבים מגיעים כסטנדרט של 8 גיגה - דבר המשפיע רבות על הביצועים והופך את המחשב לזריז ביותר.

הידיעה מהעיתונות

השקות חדשות של אפל העולמית מגיעות ל-iDigital

מחשבי מאק-בוק פרו עם תצוגת "רטינה" במחיר אטרקטיבי במיוחד החל מ 6,649 שקל

iDigital המשווקת הרשמית של מוצרי אפל בישראל, מביאה לקהל הישראלי את הבשורה המרעישה של אפל והפעם בתחום מחשבי המאק-בוק פרו.

בימים האחרונים, הכריזו באפל על השקת מחשבי המאק בוק פרו עם מפרט חדש ויוצא דופן ומחיר חסר תקדים. אלו יגיעו לראשונה לישראל וניתן יהיה להשיג אותם בבלעדיות ברשת חנויות iDigital.

המאק-בוק פרו עם תצוגת רטינה מאפשר איכות תמונה ברמת מציאות והטקסט נראה חד כמודפס, למסך רזולוציה מהגבוהות מבין מסכי המחשב בעולם- מעל ל- 4 מיליון פיקסלים במסך ה-13 אינץ’ ומעל ל- 5 מיליון במסך ה- 15 אינץ’. המחשבים מגיעים עם זיכרון כפול, מעבדים בעצמה חסרת תקדים ועיצוב דק ומרהיב.

איילת צרפתי רוזן מנכ"לית iDigital: "אנחנו גאים להיות הראשונים להביא לישראל את ההשקות החדשות והמרגשות של אפל העולמית. מאק בוק פרו רטינה, הוא מחשב מדהים במחיר אטרקטיבי. המחירים החדשים של אפל במגוון מוצרים, מאפשרים ללקוחות פוטנציאלים בישראל ליהנות מהמחשב הנחשק ביותר בשוק, במחירים שטרם נראו כמותם במוצרי אפל".

ההכרזות החדשות של אפל:

מחשב Macbook Pro 13 במחיר חדש, 5,399 שקל במקום 5,999 שקל

מחשב Macbook Pro 13 With Retina Display

שידרוג המעבד למעבד - intel dual core i5 במהירות 2.6 או 2.8 מגה הרץ.

שידרוג הזיכרון: 8 גיגה זיכרון RAM ללא שינוי מחיר.

מעבר לכך ניתן יהיה לשדרג את המחשב עד ל- 1TB אחסון ולמעבד במהירות 3.0

מחיר: החל מ-6,649 שקל בלבד.

מחשב Macbook Pro 15 With Retina Display

שידרוג המעבד ל- Intel Quad Core i7 במהירות 2.2 או 2.5 מגה הרץ.

זיכרון משודרג: 16 גיגה זיכרון RAM וללא שינוי במחיר

אפשרות לשדרוג המחשב למעבד במהירות מקסימלית של 4.0

מחיר: החל מ- 9,999 שקל בלבד (במקום 10,199)

מחשבי המאק-בוק פרו מגיעים עתה עם אפליקציות מובנות וטובות מאי פעם:

אפליקציות iwork הכוללות pages ו-numbers התומכות בשפה העברית. אפליקציות iphoto- המאפשרות לארגן ולשתף את התמונות הטובות ביותר וליצור מסמכים ומצגות ברמה גבוה מאוד ובקלות.

אפליקציות ה- ilife המאפשרות עריכה פשוטה של תכני וידאו, סרטונים ב- imovie, עריכת תכני מוזיקה, ניתן ללמוד לנגן באופן עצמוני בכלים כמו גיטרה ופסנתר עם אפליקציית GarageBand.

כמו בעבר בכל מערכות ההפעלה של אפל ניתן לסנכרן תמידית ב-icloud עם שאר מכשירי אפל אשר נמצאים ברשותך- iphone, ipad ואפילו עם ה-PC שלך.

ניתן להשיג את מחשבי המאק-בוק פרו ברשת חנויות iDigital היבואנית הרשמית של מוצרי אפל בישראל.

אודות iDigital:Apple Premium Reseller , המשווקת הרשמית של מוצרי אפל בישראל. על מגוון מותגיה נמנים ה-Mac, ה-iPod, הiPhone וה-iPad. החברה פועלת תחת חברת האם iCon Group, היבואנית הרשמית של מוצרי אפל בישראל. בנוסף למוצרי Apple, מציעה iDigital מגוון מוצרים ומותגים של חברות מובילות בעולם בתחום סגנון החיים הדיגיטלי ביניהם: iHome, Speck, Griffin, Bose, incase, Lacie, KNOMO,Sena, Twelvesouth.

תגובות

  1. מדהים לראות איך אפל כל הזמן מתחדשת ומתקדמת וכן לאט לאט המחירים יותר נגישים. כבר מתכננת לקנות לעצמי macbook pro חדש ליום הולדת.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי