מה אני צופה עכשיו - suits

אז לא בדיוק צופה עכשיו... בדיוק סיימתי את העונה ה9 - צפיתי.. לקח לי הרבה זמן לחזור ולראות את הסדרה וזה לא היה פשוט, כאשר הסדרה יצאה ראיתי את העונה הראשונה ולאחר מכן את השנייה, את העונה השלישית כבר היה לי קשה לראות, היא לא הייתה באותו הקצב של שתי העונות הראשונות ולא היה לי כוח לחכות כל שבוע לראות פרק, אז החלטתי לעזוב ולחכות שתהיה כל העונה, לאט לאט שכחתי מהסדרה ובחודש האחרון ראיתי שהעונה ה9 והאחרונה נמצאת בנטפליקס, החלטתי לראות את הסדרה מהתחלה והפעם גם לסיים אותה, איך היה? מה אני חושב עליה?

נתחיל מכך ששתי העונות הראשונות הן מצויינות, זזות טוב, יש תוכן, שנונה ובעיקר העלילה מתקדמת, בעונה השלישית משהו קצת השתנה והקצב הואט אבל עדיין היה חביב לראות את הסדרה, מהעונה הרביעית הרבה השתנה ומבחינתי הסדרה רק התדרדרה עד לעונה ה9.
נכון הדמויות מתפתחות והעלילה מתפתחת אולם בכל רגע נתון מוזכר לנו שמיקי לא עורך דין, מה מונע ממנו להשלים את הלימודים? למה צריך לסחוב את הסדרה כל כך הרבה זמן על כך שמיקי לא עורך דין, זיהמתם פוטנצייל? העבר שלו הרי בעבר.. יש לו עכשיו אנשים שעומדים מאחוריו ותומכים בו, מדוע לא להשלים את הלימודים? שלוש שנים.. אולי רק מבחנים.. בכל מקרה אפשר לומר שבמקרה כזה חמש עונות היו נחסכות מאיתנו.. אולם ברגע שמיקי עורך דין חסר משהו, חסר סיכון, חסרה דינמיקה בין הארווי למייק וכאן שאר הדמויות נכנסות, לואיס העורך דין שלא מצליח להשתלט על עצמו ומרגיש חוסר ביטחון מכל אחד.. באמת וזה נקרא עורך דין טוב? כזה .לא יכול לנהל אנשים? מערכת יחסים עם אשה? מרגיש מאויים מכל אדם שעובד סביבו? מרגיש חוסר כבוד בכל פעולה שמישהו עושה שלא קשורה אליו? סליחה אולם הדמות שלו ממש מטומטמת ולא מציאותית, והאמת שאין לי צורך להוסיף על שאר הדמויות שניסו לפתח, הסדרה לא מותחת, לא מתקדמת לשום מקום, מעבר לשתי העונות הראשונות שמשאירות טעם של עוד שאר העונות פשוט מאכזבות ומשעממות, ראיתי את הסדרה רק בגלל שמאוד רציתי לדעת לאן הסדרה תתפתח ( וזה שיש סגר ואני לא נרדם בלילות... ) והאמת.. חבל שצפיתי, בעונה האחרונה כל כך גרועה שדחוס בה הריון, שתי חתונות, מוות ואפילו מייק ורייצל שהפסיקו בעונה 8 את ההופעה שלהם בסדרה - מייק חוזר לשלושה או ארבעה פרקים בשביל לתת קצת נופח ותוכן לעונה, מאכזב...
משעמם לכם? תראו את הסדרה
לא משעמם לכם? אפשר לוותר, לא תפסידו כלום

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי