מריו וורד 3D- מה אני חושב


עוד 9 ימים ישוחרר המשחק super Mario 3D world  וכאחד שלא שיחק בו אף פעם כמובן שרכשתי אותו - ומחכה שיגיע.. אולם זה לא אומר שאי אפשר לראות סרטונים עליו ולחוות דעה ואחר כך להשוות את המחשבות שלי...
אז מה אני חושב?
 הנושא מתחלק לשניים מאחר ויש שני משחקים, במריו 3D המשחק נראה נחמד, משחק ביניים מסופר מריו ברוס דלאקס הדו מימדי (שהאמת ציפיתי שהוא יהיה ברמה הזו) לבין מריו אודסי, אפילו קצת יותר טוב מלואיגי מנשיין 3.
הזעם של בווזר מאוד דומה למריו אודסי, שזה שיפור ענק, כל מנוע המשחק שונה ומעניק חוויה שונה לגמרי במשחק עצמו.

מה אני מצפה מהמשחק? שיעביר לי כמה שעות, שיהיה מהנה, ציפיות גבוהות אין לי אלא אם הוא יהיה דומה למריו אודסי ואז זו תהייה חוויה, נחכה ונראה עוד 9 ימים...

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי