טיול ביער הקסום ופלאפל

איך מתחיל השיר? שבת בבוקר יום יפה... יום כזה שמתאים לטיול בטבע וצהרים קלילה..



לקחנו את הילדים אחרי התמרמרות קלה מצדיהם ואיומים מצידנו... ונסענו לכיוון כרם מהר״ל ולאחר תחנת הדלק פנינו ימינה לכיוון עופר, חנינו בחניון הזיתים ואכלנו ארוחת בוקר קלילה של פירות.
אנחנו נוהגים לקחת את הילדים לטיולים ומסלולים בטבע אבל לפני שאנחנו לוקחים אותם לאן שהוא.. אנחנו אוהבים לבדוק את המסלול לבד, לדעת מה מצפה לנו, כמה יפה, כמה קשה, האם המסלול יתאים לשניהם, כמובן שלא תמיד אנחנו יכולים לעשות את זה אולם את המסלול ביער הקסום עשינו לפני כמה חודשים והחלטנו שיציאה קצרה לטבע תעשה טוב לילדים... המסלול הוא מעגלי ודי קל, הוא בערך 2.2 ק״מ, בפעם הראשונה שעשינו אותו החלטנו לעשות אותו הפוך, להימנע מכל האנשים שהולכים יחד.. רק שבאמצע הטיול היכן שהיינו צריכים לפנות עקבנו אחרי הסימון הלא נכון והמשכנו למסלול אחר, הפעם הלכנו בדרך הנכונה והילדים מאוד נהנו מהטיפוס, הצמחים ואפילו מהפרות..

אחרי שטיילנו החלטנו לקפוץ לכיוון חיפה לראות קצת קריסמס במושבה הגרמנית.. בעיקר ראינו מסעדות מקושטות והרחנו בשר.. המשכנו לכיוון ואדי ניסנאס וריח המאפיות התחיל להתחזק, התחננו את הרכב והלכנו לכיוון, יש שלוש פלאפליות מומלצות באזור - הזקנים, מישל וגורג, פעם שעברה אכלנו בזקנים והיה נפלא, הפעם היה תור ארוך ולא התחשק לנו לחכות אז נכנסנו למישל, התפלאנו שאין תור והזמנו, שלוש מנות עם פיתה ריקה ו10 כדורי פלאפל... עכשיו זה זמן טוב לומר שהבת שלי לא ממש מחבבת פלאפל, היא מוכנה לאכול אותו רק שהוא ממש טוב וטעים ובדרך כלל מעדיפה לאכול פיתה עם קצת חומוס ולעיתים רחוקות טחינה.. הבת שלי טרפה את הפיתה עם החומוס, טחינה והפלאפל ( מאחר ולא לקחה סלט היה לה המון פלאפל.. ), אשתי נהנתה מפל אפל עם כרוב וטחינה ואני אכלתי פלאפל סלט טחינה וחריף, הבן מעדיף יבש ואוכל פיתה עם פלאפל.. באמת שאכלתי בהרבה פלאפליות, ובתל אביב עברתי כמה וכמה כאלו ותמיד יש משהו שלא מסתדר, פעם הפיתה נקרעת יותר מידי, פעם הפלאפל מטוגן יותר מידי, פעם הוא שרף, פעם הוא לא מטוגן מספיק אבל שרוף מבתוכו, פעם הוא חריף, פעם הסלט לא טעים, פעם החומוס לא משהו.. בקיצור לא חסרות סיבות.. אבל פלאפל כזה כמו שיש בואדי ניסנאס אכלתי רק בחולון ( באחת הכיכרות שאשתי לקחה אותי ) פלאפל פשוט, לא חריף ולא מתוק, פשוט טעים, בלי תוספות מיותרות, פיתה עבה ( לא יותר מידי ) שלא נקרעת מהטחינה או מכמות המילוי, טחינה טעימה והעיקר יד אומן שמכינה כדורים, לא דחוסים, לא. גדולים, לא קטנים, לא שרופים - פשוט נהדרים.
עכשיו שתבינו הזקנים יושבים מול מישל והתחרות צמודה ביניהם, כשבאחד מלא - שווה ללכת לשני.. כאשר יצאנו וסיימנו לאכול את המנות שלנו הטור אצל מישל היה ארוך כמו אצל הזקנים..
תוך כדי עשינו טיול קצת ברחובות, בשוק וחזרנו דרך פלאפל ג’ורג’ - שהתור אצלו היה ארוך במיוחד... פעם הבאה נטעם את הפלאפל אצלו.
עד אז - סעו לטייל ותקפצו לטעום פלאפל נהדר בואדי ניסנאס אצל הזקנים או אצל מישל - חוויה 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי