אפל וואצ - חודשיים וקצת אחרי

בהמשך לכתבה על כך שרכשתי את האפל וואצ אני רוצה לחוות דעה על איך אני מרגיש איתו אחרי חודשיים פלוס, האם אני נהנה, אני חושב שזו הייתה רכישה כדאית וטובה, האם הייתי צריך לחכות עד שהייתה יוצאת הגרסה החדשה?
נתחיל מכך שעשיתי טעות! השעון הגיעה עם גרסה 6 ומשהו ועדכנתי אותו ל6.1.3 ולאחר מכן לגרסה 7 - זו הייתה טעות, אסור לעדכן, השעון היה חוויה בהתחלה, מהיר, ללא בעיות, החזיק לי לאורך כל היום והייתי מסיים את היום עם 50 אחוז סוללה ויותר, לאחר העדכון לגרסה 7 השעון נהיה קצת איטי יותר, קצת לגים, דברים לא תמיד חלקים והסוללה, אך הסוללה שנאכלת כאילו אין מחר, אני מסיים את היום עם 35 אחוז...
סתם להשוואה לפני העדכון הייתי רץ 50 דקות עם האפליקציה של נייקי, מסך עובד, גיפיאס מושך לאורך היום ומסיים עם מעל 50 אחוז, היום ללא אימון השעון מסיים את היום עם מתחת ל50 אחוז..
ההרגשה שרכשת מוצר ובגלל עדכון אחד אשר העביר את מערכת ההפעלה מגרסה 6 לגרסה 7 השעון מרגיש בן יותר משנה כאשר בפועל הוא בן שלושה חודשים!
אם נתעלם מהעדכון וניתן את דעתי על השעון עצמו - אני יכול לומר שזו רכישה נהדרת, מצאתי את עצמי מאותגר מהשעון אשר גרם לי לבצע אימונים לאורך כל יום במהלך השבוע.
התחלתי להזיז את עצמי ולמצוא סיבה לסגור מעגלים כאשר כל שבוע הדרישה מהגוף עולה עוד ועוד.
לצערי הפסקתי לרוץ עקב פציעה ובלאי של הרגליים שלי ( שני ניתוחי בירכיים ועוד ניתוח כתוצאה מפציעה לא עשו לי טוב ) ומצאתי את עצמי מבצע הליכות, עושה אימוני כוח ומפעיל את הגוף יום יום, כל פעם במשהו אחר, היו ימים שהייתי מוותר לעצמי, אומר שאני אתעמל מחר, היום אני עסוק, היום אני עייף, היום יש לי הרבה דברים לעשות, היום לא מתחשק לי, כיום עם השעון יש לי מוטיבציה לא לוותר לעצמי, לדחוף את עצמי לעשות אימון כל שהוא, גם אם הוא קל, העיקר להזיז את עצמי.
אני שמח שלא חיכיתי לגרסת שעון חדשה, השלושה חודשים שהיו עוברים היו מוציאים אותי ממומנטום שנכנסתי אליו בזכות השעון.
השעון מקנה לי את החופש ללכת ללא האייפון, לעקוב אחרי הדופק, מרחק ועוד מדדים שקשורים לפעילות גופנית.
נדהמתי לגלות כמה אני זז לאורך היום, צעדים, מרחקים, איך הדופק משתפר לאורך ביצוע פעילות גופנית.
בזמן שרצתי הייתי מגיע לדופק מנוחה של 40! הרגשתי איך הנשימות שלי נעשות עמוקות, איטיות והרבה יותר איכותיות כתוצאה מהפעילות האירובית שביצעתי.
אין ספק שפעילות גופנית היא שבר חשוב מאוד, אם יש איזה שהוא אביזר שעוזר לכם לבצע את הפעילות, להוציא אותכם מהבית, לזוז ולהניע את הגוף - זה דבר נהדר, הפידבק שמקבלים מהשעון נותן הרבה מוטיבציה להמשיך הלאה ולא להפסיק.
דבר ראשון אני ממליץ לכם לעשות פעילות גופנית, הליכה, ריצה, כוח - לא חשוב מה, העיקר להזיז את הגוף
דבר שני אני ממליץ לכם לשמור על תזונה בריא עם מינימום מוצרים מהחי
דברי שלישי אם יש משהו שיכול לעזור לכם לבצע את הפעילות הגופנית - תעזרו בו, 21 יום לוקח לעשות שינוי ולהנהיג הרגלים חדשים, להפסיק את אותו הרגל לוקח בדיוק יום אחד, תעשו ותשתמשו בכל דבר בכדי שלא תהיה לכם הפסקה, לבנות לוקח יותר זמן מלהרוס.
לסיכום - מבחינתי רכישת השעון הייתה החלטה טובה ונכונה - העדכון שלו... פחות... אל תעדכנו את המוצרי שלכם, קיבלתם מוצר בגרסה מסויימת - תשאירו איתה כמה שיותר - אתם תודו לי בסוף

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי