מיינקראפט דאנגנס - הרחבות ומשחק און ליין

תקופה ארוכה נמנעתי מלעשות מנוי און ליין, לא מצאתי את הסיבה, לשחק מול אחרים? לשחק משחקים ישנים שלא שיחקתי ברזולוציה לא משהו? הרגשתי שזה מיותר.. אבל שיצא עדכון למיינקראפט דאנגנס לכבוד הלווין החלטתי לנצל את השבוע מנוי און ליין החינמי ולבדוק על מה המהומה...

תקופה שאני משחק במיינקראפט דאנגנס ולהפתעתי... אני נהנה מכל רגע.. לסיים את כל המשימות ברמה הקלה ואז לאתגר את עצמך ברמה גבוה יותר ולאחר מכן רמה קשה יותר... גם אם השלבים על פניו אותו הדבר יש שינוי מינורי במפות, פעם המפה מסובבת ופעם היא קצת שונה, על פניו הכל זהה וההתקדמות לא שונה אולם הכל נהיה קצת יותר קשה ולאחר מכן הרבה יותר קשה..
מצאתי את עצמי נהנה לחזור על שלבים, למצוא מקומות חבויים, שלבים סודיים ותיבות אוצר שמסתתרות.
אתמול ראיתי שיש עדכון למשחק, מאחר והמכשיר מחובר לאינטרנט קווי ואני משחק בו במצב נייד.. לא יוצא לי לעדכן את המשחקים בצורה רציפה, היום קראתי על העדכון וגיליתי שהוא מוסיף שני דברים נהדרים - הראשון עוד רמות קושי לרמה הקשה והדבר השני - למשך שישה ימים יהיו אתגרים חדשים לכבוד הלווין.
עדכנתי אל המשחק ופתחתי אותו, אני מחפש ומחפש ורואה פרסום אולם אני לא רואה את האתגרים החדשים, מנסה לקרוא ברחבי האינטרנט ולא מוצא תשובה מספקת, בסוף אני מחליט לעשות מעשה ולהמר שהאתגרים קשורים למינוי און ליין

אז בואו נתחיל הפוך, מה מנוי און ליין נותן לנו? אחד לשחק עם ונגד חברים און ליין, האם באמת צריך לשלם על מצב כזה? רכשתי משחק עם יכולת משחק כנגד אחרים און ליין ועכשיו מכריחים אותי לשלם בעבור פתיחת אופציה כזו...
לפיקציה לנייד - מי מעוניין בכלל
שמירת התקדמות בענן - לא זקוק לכך
משחקים מלפני 20 ויותר שנה ברזולוציה שלא הייתי רוצה לשחק
הצעות מיוחדות לחברים...
ביננו - לא מצאתי סיבה לעשות זאת... אבל בכדי להנות מהעדכון האחרון והאתגרים החדשים החלטתי לנצל את השבוע חינם ולראות על מה מדובר.
נתחיל מכך שהמשחק עצמו די ארוך, יש שלבים שאפשר לשבת עליהם 45 דקות רק בגלל שהם ארוכים... וזה לא כולל מצב שהפסדת ולא הצלחת לסיים את השלב..
לאחר מכן אם רכשת את ההרחבות

 עולם השלג/קרח ועולם הג’ונגל יש עוד שלושה שלבים בכל אחד שהם א-ר-ו-כ-י-ם, האצבעות שלי נרדמו לאורך המשחק, העיניים שלי התייבשו, ומצאתי את עצמי עושה הפסקות יזומות באמצע השלב פשוט כי נהיה לי ארוך מידי, אולם בכל מקרה המשחק עצמו נהדר! 
אז סיימתי את כל השלבים, עברתי, עליתי רמות, השגתי כלי נשק חזקים ועדיין רציתי יותר, עוד אתגר, עוד רמה, עוד נשק, להתחיל מפה חדשה, לזכות בנצחון נוסף.
אז רכשתי מנוי לשבעה ימים ומצאתי את עצמי שורף שעתיים (כמעט) על לנסות לשחק באתגרים החדשים, וואו.. זה היה קשה, קודם כל המשחק און ליין נפסק ברגע שאתה מכבה את מסך הסוויץ, הוא מתנתק ומתחיל מחדש.. למה? רגע הייתי צריך לקום לעשות משהו וכיביתי את המסך, אני לא משחק עם אף אחד, לא הרסתי לאף אחד את המשחק.. אני משחק עם עצמי, למה לכל הרוחות אני התחלתי את אותו שלב שלוש פעמים - רק בגלל שנאלצתי לכבות את המסך? נוסיף לזה שהאויבים לא מפסיקים להגיע וממשיכים להופיע מכל כיוון ( בניגוד למשחק הרגיל ) מה שהפוך את ההתקדמות למצב קשה מאחר ואי אפשר להישאר במקום לנוח לרגע - גם אם הרגנו את כל האויבים מסביב - פשוט מופיעים עוד!
פעולת האון ליין מחייבת אותך להמשיך במשחק עד שסיימת אותו ואי אפשר להפסיק באמצע, ניקח את זה שאני אדם מבוגר, יש לי חיים ואני לא יכול לשבת לפעמים צמוד למסך, אני מעביר את הזמן איתו בבריחה מהמציאות, קצת בבוקר, קצת בצהריים לפעמים בערב, מתחיל שלב, ממשיך מאוחר יותר ולפעמים אפילו ממשיך לאחר הפסקה של יממה, אולם במצב של און ליין נגעת - נסעת או יותר נכון כיבית/הפסקת - אכלת אותה.
לצערי אחרי שעתיים של און ליין באתגרים החדשים, עם כל הרצון הטוב - לא הצלחתי להתקדם ולהשיג דברים חדשים, הפסקות, מוות וקושי שלא יכולתי להתמודד איתו... דבר ראשון ביטלתי את האון ליין, ידעתי שאם אני משאיר אותו אני מוצא את עצמי דבוק לטלויזיה לאורך הלילה משחק ומנסה שוב ושוב לסיים את האתגרים כי במצב נייד הסוללה פשוט תגמר לי לפני שאני אצליח לעבור איזה שהוא שלב...

אז מה אנחנו מקבלים מבליל המילים שכתבתי?
משחק נהדר
הרחבות שוות שעוד מעט תתווסף הרחבה חדשה
און ליין - מבחינתי לא משתלם - רק אם אתם אוהבים לשחק עם חברים ויש לכם זמן בלתי מוגבל - משמע - אין ילדים, לא נשואים או לחלופין יש לכם אישה וילדים שאוהבים לשחק איתכם או מעדיפים שהתחבאו בחדר צמודים למכשיר... 


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי