אחד טוב אחד רע - חווית שירות מאידיגיטל

ביום ראשון הלכתי לאידיגיטל בכדי לטפל באייפון שלי, כבר תקופה ארוכה שהוא הראה לי שמצב הבטרייה לא טוב והיא זקוקה לשירות, לאחר העדכון לגרסה האחרונה חיי הבטרייה שלי הלכו והתקצרו עד שהגעתי למצב שהמכשיר כבה בצורה פתאומית למרות שיש לו 100 אחוז והוא הוטען לאורך כל הלילה, זכרתי שהיה החלפת סוללות לפני כשנתיים במחיר מוזל בעקבות עדכון הגרסה ל11 ולכן החלטתי לנסות את מזלי, אני זוכר שבזמנו הלכתי בכדי להחליף לאשתי את הסוללה באייפון 6 פלוס שלה ונאמר לי שאין סוללות מקוריות במלאי, מדוע אני מציין את המילה מקוריות? תכף נגיע לכך.. אז הגעתי לחנות ואני ממתין לתורי, מגיע תורי ואני מספר לעובד על הבעיה ועל כך שברצוני להחליף סוללה במחיר מוזל על פי הנוהל שאפל הוציאו לפני כשנתיים, הבחור מכניס את מספר האייפון שלי מחכה, קורא ואז אומר לי שאין לו מושג על מה אני מדבר.. אני משאר שלפני שנתיים הוא היה בצבא או אפילו בלימודים ואין לו מושג על מה אני מדבר.. הסברתי את עצמי עוד פעם וביקשתי להחליף סוללה, הוא נכנס למעבדה וחוזר אחרי שתי דקות - תראה אין סוללות מקוריות במלאי ואני לא חושב שיהיו בזמן הקרוב.. אני שואל אותו - אז מה אני עושה? הוא עונה - אני יכול להמליץ לך להחליף לסוללה לא מקורית.. אם התיקון הוא עד 450 שח אנחנו לא מודיעים ומתקנים, אני אומר לו שאין מה לתקן וזו רק החלפת סוללה, אין צורך שזה יגיע לסכום כזה, אני שואל מה מחיר החלפת סוללה, הוא עונה 200 שח, אוקי ומחיר סוללה לא מקורית? הוא עונה שבדרך כלל מחירה זול בכ-20 שח, אז אני ממשיך זה 180 שח, הוא עונה - משהו כזה, אני ממשיך להקשות - ומה זה אומר? אני רוצה סוללה מקורית, אין לכם סוללה מקורית ואתה מציע לי לרכוש סוללה לא מקורית, הוא מציין שהוא לא מציע לי אלא רק מציין שאפשר להחליף ללא מקורי, אני ממשיך - ומה זה אומר? זה אומר שאין לך אחריות על המכשיר.. אני מנסה להבין, מה זה אומר שאין אחריות על המכשיר, אתם פותחים, אתם מחליפים לי לסוללה לא מקורית, לא מקום אחר, המעבדה שלכם.. למה אין לי אחריות? עונה - כי זה לא סוללה מקורית.

אתם מבינים, אידיגיטל, הנציגה של אפל בישראל לא מחזיקה סוללות מקוריות למכשיר שלי ונותנת לי אפשרות לרכוש סוללה לא מקורית ובכך לבטל את האחריות על המכשיר.. מה זה אומר לבטל את האחריות על המכשיר? זה אומר שאם יש ריקול למכשיר שלי כמו שהיה לפני שנתיים באייפון 6, 6 פלוס, ומעלה שהחליפו סוללות במחיר מוזל - המכשיר שלי לא יהיה מכך..   קצת חוצפה נראה לי.. יצאתי מהחנות, עכשיו רק לשלם הבנה, המכשיר שלי בין שנתיים וחצי ואין לו אחריות יצרן יותר אולם כל מצב שאפל העולמית מודיע על בעיה במכשירים כתוצאה מעדכון גרסה או כתוצאה מבעיה אחרת של חומרה במכשיר אני זכאי להנותו ולהיות מטופל.. אולם אידיגיטל המפיצה הרשמית של אפל בישראל לא חושבת שצריך לדאוג ללקוחות שלהם..

בעודי יוצא מהחנות הרמתי טלפון לחנות תיקון ליד הבית שלי, אני מתקן שם מכשירים של אפל ישנים והחלטתי לשאול על מחיר הסוללה למכשיר שלי, נאמר לי 150 שח, איזה מחיר נהדר, אם אידיגיטל מסירים את האחריות בהחלפת הסוללה אין לי מה להפסיד.. בדרך חיפשתי לרכוש דרך אמזון סוללות אולם אמזון לא שולחת סוללות בדואר.. הייתי יכול לחסוך כמעט 100 שח אם הייתי יכול לרכוש סוללה דרך אמזון.

עוד דבר חשוב ששכחתי, אם הייתי מחליט להחליף סוללה דרך אידיגיטל הנושא היה לוקח להם בין 3-5 ימי עסקים... הגעתי לחנות וביקשתי להחליף סוללה, היה רגוע בחנות והוא שאל אם אני רוצה להמתין, יקח לי 10 דקות גג... איפה ההבדל של 5 ימים ו10 דקות?

על הדרך הוא החליף לי חינם את המסך שהוחלף בטלפון אחר שלי - מאחר והוא היה במסגרת אחריות, כן אחריות על החלפת מסך, אידיגיטל לא נותנת אחריות על חלקים לא מקוריים וחנות אחרת נותנת אחריות על החלקים שלהם לשלושה חודשים...

אם הגעת עד לכאן בטוח הבנתם מה הוא האחד הרע - היתנהלות אידיגיטל והיחס שלהם ללקוחות, עכשיו זה לא חשוב שאני רוכש כמעט כל אייפון מאז האייפון 3, וזה לא חשוב שהיה לי כמעט כל אייפד מאז הראשון וזה לא משנה שיש לי מחשב שלהם.. מה שמשנה הוא שאי דיגיטל לא מגישים שירות ללקוחות שמשתמשים במכשירים שלהם - וזה חבל מאחר שאני בקרוב אני אגיע לרכוש מחשב חדש, אייפד או אייפון - זה לא יהיה דרך אידיגיטל!

עכשיו לאחד הטוב - החנות שכן טיפלה לי במכשירים, במהירות, באחריות ובשירות מצויין ועליה אני ממליץ היא נקראתthe next buzz

מומלץ ללכת ולטפל שם במכשירים, מעבר למקצועיות ואחריות הם נותנים שירות מצויין

the next buzz

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי