אל תרעילו את הילדים שלי

זה פוסט קצת שונה ועדיין חוות דעת אישית, אני משתדל לאכול בריא, אני נותן לילדים שלי לאכול כמה שיוצר בריא מבחינתי, אין סוכר מעובד, אין דברים עם חומרים משמרים, אין בשר, אין גבינה, חלב וביצים, אני דואג לבריאות של הילדים שלי על פי ראות עיני בצורה הטובה ביותר ועדיין יש אנשים שחושבים שהם יכולים לתת לילדים שחי אוכל זבל , רעל ועוד לחייל וחומר לי, מה זה רק סוכריה, זה רק ביסקוויט, אל תהיה כל כל קשה עם הילד..

שילד חוזר מחול ההורים מרגישים צורך לבוא וחהרעיל את כל הכיתה עם שוקולדים או סוכריות שהם קנו רק בכדי שהילד יחלק וירגיש טוב עם עצמו - אם הוא היה חוזר בלי כלום ורק מספר על החוויות, מראה סרטון או תמונות, או אולי מביא גלויה או מזכרת האם זה לא היה יותר מספק? הילדים מקבלים את הממתק ושוכחים מה היה, אני כהורה מקבל את הילד שלי אחר כך עם שלשול או כאבי בטן.

מתי זה הפך לנורמה שלילד בן 8 יש סתימות בשיניים, מתי ילד צריך לבקר אצל רופא השיניים מעבר לביקורת ולמצב השיניים אלא לטיפולים הכוללים הרדמה?
אנשים נהיו שאננים, אין להם כוח להתווכח עם הילדים ובאמת לדאוג להם - זה אומר לדאוג לבריאות שלהם, לא לתת חטיף אחרי בית ספר, לא לתת חטיף לבית ספר, ללא שוקולד כל יום, ללא סוכריות, לדאוג למזון בריא וטרי ולא מעובד, כזה שיכול לשבת על המדף שבועות חודשים ואפילו שנים.

כל חג הילדים מקבלים בבית ספר משהו מתוק - להכיר את מנהגי החג - אבל אתם כהורים אל תשלחו עם הילדים שלכם ממתקים לחלק, אל תתנו לילדם שלכם להרגיש יותר טוב עם עצמו על ידי זה שהוא יחלק סוכריות, שוקולד או עוגה, במיוחד עם יש כאלו שרגישים לחלב, גלוטן או כל דבר אחר.. 
אין לכם זכות לגרום לילד שלי לשבת בצד ולהרגיש רע כי אני לא מרשה לו לאכול רעל - מה שאני מגדיר אותו כרעל - בזמן שכל האחרים יושבים ״ונהנים״ מסוכר, כאשר אני שולחתי עם הילד שלי אוכל בשבילו והחברים נאמר לי שאסור לחלק אוכל - אבל ממתקים מותר, ביסקוויטים זה בסדר, שוקולד, סוכריות עוגות זה מוצר לחלק.

שכל הורה ישאיר את ההחלטה מה לתת לילד שלו אצלו ולא ישלח עם הילד צופרים לכולם.

אני על הבריאות שלי ושל הילדים שלי שומר אתם תעשו מה שאתם רוצים - אל תערבו את הילדים שלי בהחלטות הגרועות שלכם

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי