iPad Pro bending issues and can an iPad replace laptop

לא תכננתי לכתוב עוד בנושא האייפדים אולם אני מוצא שאנשים מוצאים לנכון להעלות על כך סרטונים ולומר כמה אפל לא בסדר שהאייפד פרו החדש מתקופף ומתקפל, איך החסכון במשקל זו נקודת תורפה, איך חיבור טעינת העיפרון הוא פגם שגורם ויגרום לאייפד להישבר - זה שטויות!!!
כל טאבלט בשנים האחרונות עשוי כמה שיותר דק, קל וכתוצאה מכך גם שביר, בשביל זה יש קייס, פשוט מאוד, snazzy lab עשה סרטון חביב שמדבר בדיוק על כך


כל טאבלט יתקפל, ישבר ויהרס שננסה להרוס אותו, באותה מידה אפשר לומר שלשטרות כסף יש בעיה גדולה מאחר והם לא עמידים לאש ויכולים להישרף, להיחתך ולהרס... מטבעות הן בעיה גדולה לא פחות מאחר והם קטנים ויכולים ליפול לנו מהכיס... לכל דבר יש פתרון ואפשר למצוא פגם בכל דבר אולם לא כל דבר הוא בעיה..

ולנושא השני - האם האייפד פרו יכול להחליף לפטופ.. על פי אפל כן מאחר והם הראו במצגת שלהם השוואת מכירות של האייפד מול לפטופים שונים, אולם הרעיון המרכזי הוא שלא כל אחד צריך לפטופ, לפעמים טאבלט ( לא חשוב מאיזה סוג ) יכול לספק ולתת מענה לאדם, הכל שאלה מה אנחנו עושים ומה אנחנו דורשים מהמכשיר שלנו.
בשבילי לכתיבה, משחק, ציור, עריכת וידאו ותמונות, סרטים - האייפד מספיק ואפילו יכול להחליף את הטלוויזיה ... אבל זה לא אומר שאני מחליף את הטלוויזיה שלי ומשתמש רק באייפד.. במהלך השבוע יש לי שעת שימוש אחת במחשב וקרוב לשעתיים על האייפד יומי.. מבחינתי האייפד יכול לשמש לי תחליף למחשב נייד אולם אם השימוש שלי היה שונה יכול להיות שאייפד לא היה מספיק לי..
לכן לסיכום - אייפד הוא לא תחליף למחשב, זו קטגוריה אחרת, אפל בדרך שלהם מנסה לומר שלא כל אחד צריך לפטופ ויכול להסתפק באייפד, הרי אם זה היה כך הם לא היו ממשיכים למכור מקבוק / מקבוק אייר / פרו והיו מורידים את הקטגוריה הזו..

לכן כמו שאתם מתאימים את מכשיר הסלולר לשימוש שלכם כך צריך גם להתאים את הלפטופ או טאבלט, יכול להיות שתחסכו הרבה כסף אם תבחרו את הבחירה הנכונה..

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי