היום בו מחקתי את YOUTUBE

אפשר לומר הרבה דברים על YOUTUBE והוא הרבה מעבר לכלי לצפייה בסרטוני חיות.
כמו כל דבר בחיים השאלה המתבקשת היא לאן אנו לוקחים את הכלי הזה ואיך אנו משתמשים בו.
בשנים האחרונות למדתי הרבה מYOUTUBE וכמובן שעלתי סרטונים בעצמי, ראיתי בYOUTUBE פלטפורמה עם הרבה יכולות וכלי שימושי אשר ממחיש לנו את המילים הכתובות.

אולם בזמן האחרון יש לי משבר, בערך לפני כשנתיים הפסקתי להעלות סרטונים ולצלם, איבדתי עיניין בהמון מתחימי העיניין שהיו לי והשתמשתי בYOUTUBE בצורה הכי פשוטה שלו, הכי נלוזה וגרועה שאפשר - ראיתי סרטונים אדיוטים, אין מילה אחרת לתאר את זה, סרטונים על חיות שעושות שטויות, סרטונים שצוחקים על אנשים, פספוסים של אנשים, שום דבר פרודקטיבי לא יצא לי מצפייה ובהייה במסך, לכן בכדי לשנות את הנושא החלטתי שאני מוחק את YOUTUBE מהאייפד שלי כך שאני לא אצפה בשטויות, שאני אוכל להתרכז בדברים אחרים.

איך זה הלך? או מתי החזרתי את YOUTUBE לאייפד?

הדבר לא היה פשוט, להפתר מהרגלים זה דבר שלוקח זמן ולכן מצאתי את עצמי מתקים מחדש את יוטיוב לאחר יום בלבד, צפיתי בכמה סרטונים ומחקתי אותו שוב, כך מצאתי את עצמי עושה מספר פעמים ביום ולאט לאט ראיתי שמספר הפעמים שאני מתקין את YOUTUBE הולך ופוחת.

עוד סיבה שהחלטתי למחוק את YOUTUBE הייתה ההישתלטות של הבן שלי על האייפד שלי וצפייה מתמשכת בסרטוני לגו וסופר מריו, החלטתי שאני גומל אותו באותה הזדמנות..

YOUTUBE הוא כלי מדהים, מעבר לצפייה בבלוגים של אנשים אחרים, חיות שעושות דברים מטומטמים או נפילות של אנשים, דרך YOUTUBE אפשר ללמוד הרבה דברים ולהחשף לדברים חדשים ותחביבים מענינים.

כמו שכתבתי בהתחלה - הכל מסתכם באיך שמשתמשים בYOUTUBE.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי