ימים שכאלו..

יש ימים כאלו שאין מה לכתוב, אני אומר לעצמי - אתה צריך לכתוב משהו, תעלה משהו לאתר, תפרסם כתבה, אבל אין חשק, אין לי נושאים לכתוב עליהם וגם אם אני מוצא איזה נושא לכתוב עליו לאחר מחשבה שנייה אני לא מוצא אותו מספיק מעניין ושווה קריאה.
יש ימים כאלו, צריך לדעת לעבור אותם ולא לכעוס על עצמי שאני לא כותב.

עוד מעט החופש הגדול ואין פעם שאני לא חושב על החופשים שהיו לי שהייתי ילד בהשוואה לחופשים שהילדים שלי חווים היום.
שהייתי ילד וגדלתי ליד הים - היינו הולכים לים, משחקים בחצר ומבלים בבית, שגרתי יותר רחוק מהים הייתי בעיקר רואה טלויזיה ומשחק בחצר, שהייתי בוגר יותר הייתי רוכב על אופניים או רץ, מבלה הרבה בחדר כושר ומעסיק את עצמי בפעילות גופנית.

היום מעבר לבית הספר של החופש הגדול יש מלא מלא קייטנות, בכל מיני נושאים, קייטנות שאמורות לפתח את החשיבה של הילדים שלנו, קייטנות שמתהדרות בפרסומים על לעשות יותר ולא להיות מול הטלפון, לפתח את החשיבה, לחשוב מחוץ לקופסא, בריכה, הפעלות, סוסים, גלישה ומה לא.. איפה הימים שההורים היו לוקחים את הילד לעבודה, או שהילד היה מבלה עם סבא וסבתא..

איך אתם מעסיקים את הילדים בחופש הגדול? 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי