סרטים ששווה לוותר - וונדר וומן

סלקום טיוי העלו למבחר הסרטים שלהם את וונדר וומן - כל הכבוד!
בנוסף למבחר תוכניות וסרטים אחרים - שעוד נגיע אליהם בהמשך (ביום אחר)
 שהייתי צעיר והלכתי לקולנוע שעה וחצי של סרט היה מעט וככל שהסרט היה ארוך יותר הרגשתי שאני מקבל תמורה יותר טובה לכסף שלי, בנוסף אם הסרט היה טוב.. הדבר השתנה כאשר ראיתי את שר הטבעות והבנתי שלא תמיד שווה ללכת לראות סרט כל כך ארוך בקולנוע והמושבים נוחים רק לשינה קצרה ולא ארוכה כל כך..
היום כמבוגר יותר אני מעדיף סרטים של לא יותר משעה וחצי בקולנוע ואם אפשר אז אני מעדיף לראות אותם בבית - במקום שאני יכול לעצור את הסרט מתי שמתחשק לי ולהחליף סרט שמשעמם לי..
הסרט מתחיל עם קבלת מזוודה ובתוכה תמונה, אנו חוזרים אחורה לעבר ושם הסיפור מתחיל, קצת על ילדות, קצת בגרות, והרבה אקשן ופיצוצים שלא כל כך מעניינים ושוב הסרט מסתיים בתמונה עם הבנה של הצופים על התמונה.. האמת - 140 דקות של סרט מעולם לא נראו כל כך משעממות ומיותרות, אין דבר אחד שנאמר בסרט שנחקק לך בזיכרון והותיר אותך פעור פה עם הבנה עמוקה או תחושה של עיניין.
עדיף לוותר ואם אתם לא סומכים עלי תראו בעצמכם ותכתבו לי את דעתכם

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי