Affinity designer book review

קיבלתי מחברת serif את הספר החדש שלהם אשר מלמד עיצוב וציור דיגיטלי בתוכנה שלהם affinity designer - מה אני חושב על הספר ואיך הוא? בהמשך
 
 

הספר עבה! מצד שני הוא מקיף הרבה חומר, אני לא יודע מה איתכם אולם אני אוהב ללמוד לבד, אני אוהב לקרוא חומר לבד או לראות סרטונים עם הסברים ומה שאני לא יודע או לא מבין אני מחפש באינטרנט.. לא לכולם זה מתאים וכך לפי דעתי גם הספר, אם אתם רוצים ללמוד עיצוב וציור דיגיטלי ולא מתחשק לכם ללכת לקורס בשעות לא נוחות - אני חושב שזה ספר שיכול להתאים לכם.
Affinity designer למי שלא מכיר היא תוכנה לציור ועיצוב דיגיטלי לרכישה חד פעמית - בשבוע האחרון היא שוחררה גם למשתמשי ווינדוס אשר יכולים מהיום לעשות שימוש בספר הנוכחי.

הספר בנוי בצורה מאוד פשוטה - ארבעה פרקים: 
הכרת הממשק - interface tour - אשר כולל בתוכו הסבר על הממשק, הכלים, ערכית הממשק להתאמה אישית, קיצורי מקלדת והחזרה למצב הבסיסי.
 
מיומנות בסיסית - core skills - אשר מכיל בתוכו הסברים על היכולות והסביבה כדוגמת - הלוח, האובייקטים, שכבות, צורות גאומטריות, צבעים, אפקטים, סמלים ועזרי עיצוב.
 
מהפרק השלישי אנחנו מתחילים בעבודה עצמה על ידי פרויקט ציור illustration project - הפרק מכיל חמישה פרוייקטים עם הסברים על ידי חמישה אנשים שונים.
 
הפרק הרביעי והאחרון מכיל ארבע פרוייקטים לעיצוב design project על ידי שני אנשים שונים.
 

כל חלק בספר מוסבר בצורה פשוטה ונוחה, ההסברים מלווים בהמון תמונות אשר משלימים לנו את המידע ומעבירים לנו את הממשק מהספר למחשב בצורה פשוטה וקלילה.
 
 
בסוף הספר אנו נוכל למצוא קיצורי מקלדת לעבודה נוחה מהירה.
 

החוויה של ההסברים בשילוב התוכנה מקלים מאוד על היצירה - מה שנשאר לנו לפתח הוא רק הדימיון...
מבחינתי זהו ספר חובה לכל מי שרוצה להעמיק את הידע שלו בתוכנה.
אחד הדברים שחסרים לי בתוכנות כאלו הן ספרי הסבר, יש פעמים שאנחנו רוכשים תוכנה מאחר ואנחנו מתכוונים להשתמש בה ולאט לאט מגלים שהדברים לא כל כך פשוטים, אנחנו מחפשים מידע באינטרנט, סרטונים או קורסים בכדי ללמוד, מבחינתי אחד הדברים הטובים ביותר הוא כאשר בית התוכנה משחרר ספר - בין אם הוא דיגיטלי ובין אם הוא בפורמט הישן אשר נותן הסברים על התוכנה ואז אנו יכולים לדעת בצורה הטובה ביותר ״למה התכוון המשורר״ - זה דבר שווה ערך לחוברת הוראות הפעלה למוצר שאנו רוכשים.

מומלץ ביותר למי שרוצה ללמוד ואוהב ללמוד לבד.
את הספר - התוכנה למק וווינדוס אפשר למצוא כאן 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי