Waltr - לוותר על אייטונס לסינכרון מוזיקה ווידאו

היום אני רוצה להכיר לכם דרך פשוטה ונהדרת להכניס מוזיקה ווידאו לאייפון או לאייפד

הבעיה הראשונה בלהכניס מוזיקה ווידאו למכשירי הiOS היא שזקוקים לאייטונס, אנו צריכים להעביר את הקבצים למחשב ואז לטעון אותם לאייטונס - עבודה עם waltr פותרת את הצורך הזה ואפשר לטעון מוזיקה וסרטים גם מהתקן נייד ישירות למכשיר.

עבודה עם waltr מעבירה את המוזיקה ישירות לאפליקציית המוזיקה הווידאו הגנריות של אפל ולא לאפליקציה צד שלישי כמו שאר התוכנות.

מעבר לכל אלו waltr מעבירה קבצי mkv וקבצי flac ישירות למכשירי ה iOS.

אז למה להשתמש בwaltr?

מבחינתי השימוש הוא חסכון במקום, אני לא אוהב לסנכרן את המוזיקה שלי עם אייטונס, אין לי הרבה מקום במחשב כך שאני שומר את כל המוזיקה שלי על כונן נייד, מה עוד שמוזיקה חדשה ( מחבר או מהרשת ) לא חייבת לעבור דרך אייטונס בכדי להגיע למכשיר שלי.

היכולת להכניס את המוזיקה לאפליקציה ״הרשמית״ של אפל פותחת פתח לשימוש במוסיקה גם באפליקציות צד ג׳ ללא צורך בהעברת המוזיקה מאפליקצית אחת לשניה.

מעבר לכך אפליקצית המוזיקה של אפל מאוד נוחה לי כך שאני יכול לחסוך באפליקציות ואני לא צריך לפזר את המוזיקה שלי בין אפליקציות אחרות.

אני לא זקוק לאייטונס בכדי לסנכרן מוזיקה וסרטים וחוסך מקום במחשב שלי ( עוד סיבה למה לא לרכוש מחשב עם רק 128 ג'יגה הארד דיסק ).

מומלץ ביותר להורדה - שבוע ראשון שימוש חינם ולאחר מכן אפשר לרכוש את האפליקציה.

 

 

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי