אייפון חדש מצטרף למשפחה

בשקט בשקט כמו שאפל לא עושה בדרך כלל - אולם לאור המצב זה מה שקורה - השיקה אפל אייפון חדש במהדורה מיוחדת
טוב לא בדיוק חדש אלא על בסיסו של האייפון 8 עם רכיבים של האייפון פרו והוא נקרא מהדורה מיוחדת SE
האייפון רק הושק בארהב ואנו נוכל לרכוש אותו דרך דינמיקה כבר בתחילת חודש מאי, מחיר האייפון יהיה 1999 שח לגרסת 64 ג’יגה
ו2199 שח לגרסת 128 ג’יגה והם יהיו זמינים בשחור ולבן

הידיעה שקיבלתי


בצל ימי הקורונה ובהמשך לבשורה של אפל לחובבי iPhone:

 

רק אתמול נחשף SE iPhone החדש והיום רשת דינמיקהמדווחת על מחיר המכשיר בישראל.

 

רשת דינמיקה תציע את SE iPhone החדש והנחשק מבית apple

עם מעבד A13 החדש, מערכת ההפעלה מעודכנת iOS 13 ונפח אחסון פנימי עד GB128.

 

אלי אדדי, מנכ"ל דינמיקה: "מדובר בבשורה של ממש, אייפון חדש החל מ- 2,000 ₪. זהו רף מחיר חדש לאפל שטרם הכרנו".

 

סוף כל סוף חובבי ה- iPhone יוכלו ליהנות ולהתחדש מכל הטוב שמציעה apple עם  iPhoneבמחיר בר השגה, 

אנחנו בדינמיקה מבטיחים למקדימים להזמין את ה iPhone SEהחדש להיות הראשונים לקבל אותו במשלוח מהיר עד הבית,

 

כל זאת, במחירים שלא נראות כמותם:

 

iPhone SE 64GB החל מ- 1,999 ₪ בלבד

iPhone SE 128GB החל מ- 2,199 ₪ בלבד 

 

מועד הגעת המלאי לישראל: בסוף אפריל-תחילת מאי

צבעים זמינים - שחור ולבן

 

מה דעתי על המכשיר?

כיום אני עם המהדורה המיוחדת הקודמת בגודל האייפון 5, נוח לי, היה לי 6פלוס ולא היה לי נוח, 

אישית אני מעדיף מכשירים קטנים, כאלו שנכנסים לכיס ללא בעיה, מאוד נוח לראות ולהשתמש במסך גדול אולם ביום יום לדברים הפשוטים, ללכת עם מכשיר גדול לא נוח לי, אני נהנה מחיי בטרייה מצויינים במכשיר שלי, מצלמה נפלאה וזהו יותר מזה אני לא עושה במכשיר ( אולי עורך סרטון וידאו של הילדים ).

מכשיר כזה זה מצויין למי שאהבו את הפשטות של האייפון 8, את כפתור הבית, את השוליים שתחמו את המסך, למי שלא צריך יותר מידי ממכשיר סלולרי, בעיקר לעשות את הדברים הבסיסיים ולא להוציא הרבה על המכשיר...

מבחינתי זה המכשיר לרכוש

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי