השוקה - סקירת מסעדה - שוק לוינסקי

הגענו בשישי בצהרים בשעה 13:30, המקום היה עמוס ובקושי אפשר היה להיכנס, כיף לראות מקומות כאלו, זה אומר משהו על האוכל.
התישבנו וחיכינו, הזמנו וחיכינו, חיכינו וחיכינו ואז עוד קצת חיכינו, נאמר לנו שקצת עמוס והם מצטערים - אחלה, ואז מגיע זוג ומתיישב לידינו, קיבלנו צלחת מסכנה עם שתי פרוסות חלה, טחינה וקצת חמוצים, הזוג לידינו מקבל שתי צלחות כאלו, אנחנו עדיין מחכים, הזוג לידינו מקבל טעימות גרניטה, הזוג לידינו מקבל צייסרים, אנחנו בשקט, יושבים מחכים לאוכל, אותם אנשים עוברים לידינו ומשרתים אותם ואנחנו - אוויר.
האוכל מגיע, האוכל טעים! באמת שהוא טעים, האם שווה לחכות? כמעט וקמנו לפני שהאוכל הגיע.
אנחנו אוכלים והאוכל באמת טעים - הזמנו המבורגר ועראיס, מבחינת מחיר - סביר, כל מנה 35 שח.
הזוג לידינו עדיין מקבל יחס מועדף, עוד צייסרים, כל שניה מגיע מישהו שואל אם רוצים עוד משהו, הכל בסדר, הם עדיין לא קיבלו אוכל, אנחנו כן, אך אחד לא ניגש אלינו.
במקום היו - טבח וכנראה עוזר טבח או שהוא היה גם טבח, שתי מלצריות ועוד שלושה גברים שלא ממש הבנתי מה הם עושים שם, אף אחד לא ממש ידע מה לעשות ונראה שהם הולכים מצד לצד ללא הבנה..
אנחנו היינו אוויר, הזוג לידינו לא היה מישהו מוכר, סתם עוד זוג - כמונו.
חשבון, מחכים, קיבלנו חשבון, אני רוצה לשלם, אף אחד לא בא, אנחנו לא על הרדאר של אך אחד מהאנשים שהיו שם, המלצרית מחלקת פקודות לאחד הבחורים, הוא לא ממש עושה את זה, סוף סוף לוקחים ממני את הכסף, מחכה לעודף, אבל ממש מחכה, אני כבר רוצה ללכת, נמאס לי מהמקום, ממשיך לחכות לעוד ובסוף מקבל אותו עם התנצלות - קצת עמוס כאן היום...
שלושה כוכבים כי האוכל טעים אבל השירות גרוע, גרוע זה לא מילה, חיכיתי שאסף גרניט יצא מאיזו נקודה ויאמר להם משהו - לא קרה...
זה שזה שישי בצהרים לא אמור לשנות, שירות גרוע.

אנחנו נחזור לעשות עוד ביקורת באמצע שבוע  - נקווה שיהיה יוצא טוב.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי