אופציות טבעוניות בתל אביב

אז לקחתי לי עצמי קצת פסק זמן מהכל, נחתי, לא כתבתי, חשבתי לאן אני רוצה להמשיך..
מכיוון שחופש וצריך להעסיק את הילדים, החלטנו לקחת את הבת לסיבובי אוטובוס בתל אביב בכדי להכיר את העיר, אני אישית לא מכיר אותה כך שזה יצא טוב ואשתי הייתה על תקן מדריכת טיולים ומתכננת סיבובים.
במהלך הטיולים האלו היינו צריכים לאכול ומכיוון שאנחנו טיבעונים החלטנו לנסות את מרבית המקומות שלא יוצא לנו להגיע אליהם עם רכב.
אבולעפיה ברחוב אלנבי - נתחיל מכך שנחמד שיש אופציה טבעונית - סמבוסק צהובה, בולגרית ותרד בולגרית - כולם עם הגבינה של משו משו - שאיך לומר בעדינות.. היא לא משו משו. הבצק עבה מאוד ומרגיש ישן, לא הכי טרי, אולי זה מאחר ואני עדיף בצק דק יותר ( ובבית אני מכין יותר טעים ) אולם החוויה הייתה מאוד לא סימפטית, כל קשר בין טעם של בולגרית לגבינה של משו משו לא קיים! פשוט שמן קוקוס שמיצקו אותו, לא מלוח ולא טעים! עדיף לוותר, מבחינת מחיר - 14 שח זו אופציה לא רעה למי שקצר בכסף ומוכן לאכול נעל עבשה.

בירבאזר שוק הכרמל - אני אוהב בירה וניצלתי את הקירבה לעבור בדוכן וגם במסעדה, יש להם אופציות טבעוניות ( לא הרבה  אולם מספק ) שאולי קצת יותר יקרות אולם הטעם הוא ברמה אחרת, ישבנו ושתינו את אמש׳ך וביהינדי ואכלנו סנדוויץ בטטה, עם נבטים, טחינה ועוד הרבה דברים ממש טעימים בתוך באגט קראנצי, המחיר היה 38 שח, קצת יותר מפי שניים אולם אשתי ואני התחלקנו בו והיה מספק, מבחינתי הבדל הטעם שווה כל שקל במיוחד שהורגש שהכל היה טרי!

אנאסטסיה - אחת המסעדות היותר טובות שאכלתי בהן, ארוחת הבוקר של מקושקשת טופו או שקשוקה מטופו ותירס, הממרחים הטעימים והלחם הטרי הופכים את הארוחה לחוויה, סנדוויצ’ים מצויינים ומה לא, כל מה שלקחו תהנו ממנו, לא הכי זול אולם אין הבדל בין מחיר ארוחת בוקר רגילה לכזו של אנאסטסיה אולם בטעם יש הרבה הבדל! מומלץ ביותר.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי