מה קורה עם אפל

אז לאחר קצת מחשבות חוזרות ונשנות וניסיון להבין ולפענח מה בדיוק קורה שם, הגעתי לכמה מסקנות
כמו שזה נראה עכשיו אפל הולכת לפתוח ליין חדש של אייפדים - אייפד פרו, אייפדים עם מעבד חזק יותר, מסך טוב יותר ומצלמה טובה יותר, הבעיה שלי עם הנושא היא שהם לא הוציאו אייפד מיני שיהיה השלמה לקולקציית הפרו, מה שגורם לי לחשוב שהם פשוט חיפשו דרך להחליף את הליין של האייפדים ובחודש אוקטובר אנו צפויים לראות אייפד אייר חדש עם מעבד A10 או שלא לפגוש אייפד חדש עד מרץ או אוקטובר שאחריו, מה שיכול להוביל להורדת ליין האייר והחלפת השם שלו לפרו - אותו האייפד עם מעבד חזק יותר.
הבעיה הגדולה שלי עם כל הנושא היא ההזנחה של גרסת המיני שאני כל כך אוהב - לא הרגשתי צורך לשדרג למיני 3, והדור הרביעי של המיני לא עשה לי את זה - בעיקר חוסר ההשקעה של אפל במוצר, זה נראה שהם פחות מעוניינים בקטגוריה הזו - מה שממש לא ברור לי לאור שיחרור גרסה מוקטנת של האייפון.
והנושא הזה גרם לי לחשוב על עוד משהו, מכיוון שהאייפון מוגדר מהדורה מיוחדת - אפל לא ישחררו עוד אחד כזה בשנה הבאה אלא עוד שנתיים או שלוש בערך - זה מאוד תלוי במכירות, למרות שהם יכולים למשוך את המכירות של אותו מכשיר לאורך שנתיים כמו עם ה-5s.
אני לא חושב שאפל תיצור כמה גרסאות של אייפדים ולכן אני מאמין שבחודש אוקטובר אנו לא נראה אייפד אייר חדש או אפילו פרו, אולי מיני חדש שמקוטלג כמיני פרו או לא.
אני חושב שלקראת ספטמבר אפל תציג מחשבים מעודכנים ואני בספק רב אם יהיה אייפד פרו 12.9 אינצ חדש...
מה דעתכם?
לאחר מחשבות רבות החלטתי לא לרכוש את הפרו החדש מאחר ויש בו יותר מידי התפשרויות, מצד אחד אפל הפכה אותו למשהו מיוחד ומצד שני היא שילבה בו אלמנטים מלפני כמה שנים - במיוחד חיישן טביעות האצבע, כיום שאני עובד עם הנקסוס 5x אני יכול לומר על ההבדל העצום שיש בחיישן אצבע, מהירות התגובה שלו היא מדהימה ( מהירות המכשיר פחות - אבל זה נושא לפעם אחרת ) והוא עולה בכמה רמות על החיישן של אפל.
לסיכום ש יש עוד הרבה לאן להתפתח, נחכה ונראה מה יהיה בספטמבר

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי