דרך חדשה

 

איך שהזמן רץ.. לפני כמעט שנתיים התחלתי לכתוב במוביליטי פריק, זה היה הניסיון הראשון שלי בכתיבה ואליו אימץ וקיבל אותי בזרועות פתוחות.

הוא נתן לי כלים ואמצעים להשתלב בעולם הכתיבה ועל כך אני מודה לו מאוד.

עם הזמן התחלתי להרגיש שעלי לצאת לדרך משלי עם נתונים המתאימים לי, בהתחלה חשבתי להפסיק לכתוב לגמרי אולם לאחר שהגעתי להחלטה שאני מפסיק לכתוב הרגשתי חור בלתי מוסבר בתוכי, רציתי לבחון את הנושא והצלחתי להבין מה מפריע לי, הצלחתי לאפיין את מה שאני רוצה ומחפש בכתיבה שלי.

היום בעידן הטאבלט והסמארטפון אנו מצליחים לטשטש את הגבולות ביניהם לבין המחשב האישי, צריכת תוכן דרך המכשירים האלו הפך לדרך חיים, אז אם אנו צורכים אותו דרכם למה לא ליצור אותו?

תמיד אהבתי מחשבים אולם מאז שיצא האייפד הראשון הפסקתי לעבוד על המחשב האישי וככל שהזמן עבר דחקתי את המחשב הצידה יותר ויותר.

לפני כשלוש שנים החלפתי את המחשב הנייח שלי במחשב נייד אולם כמה שהמחשב היה מדהים ( כמובן שעברתי למק ) האייפד קרץ לי יותר, אי אפשר להשוות את קלות התפעול, קלות הנשיאה וכמובן הסוללה בין שני האביזרים.

מאז שהתחלתי לכתוב במוביליטי פריק היה לי קשה מאחר ונאלצתי לעבוד עם המחשב לפרסום הכתבות, בשלב מסויים רכשתי טאבלט אנדרואיד למשימה אולם זה היה מתסכל מאוד לבצע את המשימות שרציתי בעזרת המכשיר, לכן עם הזמן החלטתי לכתוב בלוג אישי הכולל מספר נושאים שאני מתעסק בהם, קלות הפרסום מהאייפד של תמונות, סרטונים ותוכן בצורה כללית הייתה מהנה ביותר ולכן כאשר החלטתי להפסיק לכתוב לאחר מספר שעות הרגשתי חור שעלי למלא אותו ומילוי החור הגיע על ידי פתיחת בלוג חדש ( הפעם בעזרת גוגל ) ועבודה ישירה מהאייפד ללא המתנה לחזור הביתה לעבוד על המחשב.

מקווה שתהנו

שירן

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי